Lakiery hybrydowe Cosmetics Zone

Lakiery hybrydowe marki Cosmetics Zone 

Gel polish Cosmetics Zone



Jeśli właśnie zamierzasz zakupić swój pierwszy zestaw do manicure hybrydowego i nie wiesz od czego zacząć, sprawdź: Manicure hybrydowy- od czego zacząć

Oczywiście rozpoczynamy od wykonania manicure klasycznego lub biologicznego.
O tym jak wykonać manicure przeczytacie tutaj: Manicure klasyczny i biologiczny

Typy lakierów hybrydowych: 

1. Klasyczny zestaw lakierów hybrydowych składający się z: 
-Lakier BASE COAT, czyli lakier bazowy, służy do nadania przyczepności kolorowemu lakierowi hybrydowemu. Lakier podkładowy jest bezbarwny, po utwardzeniu jest delikatnie lepki. 
-Lakier COLOR, czyli lakier kolorowy, nakładany dwukrotnie na płytkę, nadający jej określoną barwę. 
-Lakier TOP COAT, czyli lakier wykańczający, nadający połysk bądź matujący (MATT TOP COAT)

2. Monofaza, czyli lakier 3 w 1, nie wymagający nakładania bazy i lakieru końcowego
(O monofazie Cosmetics Zone czytaj tutaj)
Manicure hybrydowy KROK PO KROKU: 
 Kiedy już wykonamy wszystkie czynności związane z przygotowaniem płytki przystępujemy do właściwego zabiegu manicure hybrydowego: 

1. matowimy płytkę poprzez delikatne przetarcie jej blokiem polerskim
2. usuwamy powstały pył szczoteczką do manicure
3. oczyszczamy płytkę paznokcia Cleanerem
4. nakładamy pierwszą warstwę hybrydy, a mianowicie tzw. BASE, czyli lakier podkładowy. Warstwa ta powinna być cienka, równa i dokładnie pokrywająca całą płytkę paznokcia. Utwardzamy ją 2 minuty w lampie UV.
EDIT: Moje drogie, właśnie dostałam wiadomość od przemiłej przedstawicielki Cosmetics Zone odnośnie bazy BASE COAT. Pytałyście mnie, czy bazę przemywać czy też nie. Otóż zgodnie z informacją, którą otrzymałam- to, czy przemyjecie bazę Cleanerem czy też nie jest tylko Waszą indywidualną preferencją. Lakier kolorowy łatwiej nakłada się na przemytą Cleanerem bazę, gdyż nie rozlewa się on na boczne wały paznokcia, natomiast sposób aplikacji nie wpływa na jakość wykonanej usługi. Mam nadzieję, że teraz wszystkie Wasze wątpliwości zostały rozwiane :) 
5.nakładamy warstwę lakieru hybrydowego COLOR i utwardzamy w lampie UV przez 2 minuty. Płytka po nałożeniu jednej warstwy lakieru COLOR nie będzie wyglądać na równomiernie pokrytą, w związku z czym warto tę czynność powtórzyć i również utwardzić w lampie przez 2 minuty. Warstwy kolorowej nie przemywamy Cleanerem. 
6. na koniec nakładamy warstwę TOP, która nadaje lakierowi połysk i utrwala poprzednie warstwy. Utwardzamy w lampie przez 2-3 minuty a następnie przemywamy Cleanerem. 
7.na skórki nakładamy natłuszczającą oliwkę. 


Kwestie ważne i istotne
1. Płytka musi być bardzo dokładnie oczyszczona z wszelkich pyłków. W przeciwnym razie będą one widoczne.
2. Nie warto skracać czasu przeznaczonego na utwardzanie w lampie UV. Aby lakier był prawidłowo nałożony i długotrwały należy przestrzegać podanych czasów.
3. Nakładając należy zwrócić uwagę, czy lakier nie rozlewa się na skórki. W przypadku COLOR-u będzie to widoczne, jednak BASE I TOP są bezbarwne, w związku z czym łatwo je przeoczyć :>
4. Najbardziej istotna zasada w manicure hybrydowym: Lakiery nakładamy na tzw. zakładkę, tzn. pokrywamy także dolną stronę wolnego brzegu paznokcia, a jeśli paznokcie są długie to także boczne strony wolnego brzegu.
5. Na dobry początek warto zakupić CLEANER oraz ACETON KOSMETYCZNY o objętości 1 litra, gdyż na pewno się przydadzą :)


COSMETICS ZONE

Lakiery te poleciła mi koleżanka i szczerze mówiąc początkowo nie byłam przekonana co do ich jakości- bo jak tak niska cena może iść z wysoką jakością. Jednak okazało się, że jakość jest bardzo dobra. Lakiery hybrydowe tej marki mają średnio gęstą konsystencję, dobrze rozprowadzają się na płytce paznokcia oraz są wydajne. Ich trwałość rzeczywiście wynosi nawet 21 dni. Lakiery te nie pękają, nie kruszą się, pozostają lśniące przez cały czas. . A zatem jeśli zależy Wam na tańszym odpowiedniku Shellac bądź OPI to naprawdę polecam lakiery Cosmetics Zone.

Więcej o Cosmetics Zone w nowych postach!
Jeśli chcesz dowiedzieć się dlaczego hybryda odpada przed upływem 2 tygodni zapraszam do posta Manicure hybrydowy- najczęstsze błędy. 

133 komentarze:

  1. Zakupiłam :-) za chwilke bede testowac na corce. Dzieki za rady i opinie. Pozdrawiam. Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziewczyny mam takie pytanie na jakiej stronie kupujecie lakiery tej firmy i w jakich cenach? Pozdrawiam Kasia:-)

      Usuń
    2. Jaka jest cena tych lakierów??? Bardzo mi zależy na odpowiedzi.

      Usuń
    3. Hej dziewczyny mam takie pytanie na jakiej stronie kupujecie lakiery tej firmy i w jakich cenach? Pozdrawiam Kasia:-)

      Usuń
    4. Ja kupowałam na ich firmowej stronie https://lakieryhybrydowe.pl/
      7 ml w cenie 17,99 :)

      Usuń
    5. allegro 7ml- 17.99 :)

      Usuń
  2. czy nr 003 (biały) jest dobrze kryjącym kolorkiem? ile trzeba nałożyć warstw, żeby french wyglądał w miarę dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój biały z CZ niestety smuży, ale przy 3 cienkich warstwach wygląda już ok :)

      Usuń
    2. U mnie również trzy warstwy.

      Usuń
  3. Bardzo dobrze kryje, standardowe 2 warstwy wystarczają w zupełności. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad kupnem lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuję te lakiery i muszę powiedzieć,że są bardzo dobre ;) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nakładałam 1 raz i przy użytkowaniu pękają coś źle robię?

      Usuń
  6. Lakier tej firmy trzymaja mi sie max 10 dni i robie wszystko zgodnie z instrukcja co mam robic ????

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę opisać, co dokładnie dzieje się z lakierem. Czy odpryskuje, czy odchodzi w całości?
    Problemy mogą wynikać z:
    -niewystarczającego zmatowania płytki- należy zetrzeć wierzchnią warstwę lipidową z paznokcia używając bloczka ścierającego, płytka musi być matowa
    -nieprawidłowego odtłuszczenia płytki paznokciowej- przemywamy Cleanerem płytkę po matowieniu i oczyszczamy szczoteczką
    -malowania płytki bez wolnego brzegu- malujemy także koniuszek paznokcia na tzw. zakładkę.
    -zbyt grubej warstwy lakieru- dwie cienkie warstwy lakieru ciemnego wystarczą, jasne kolory wyglądają najlepiej po trzech warstwach, jednak należy pamiętać, by były cienkie
    -działania lampy- w lampie 36 W każda warstwa utwardza się w ciągu 2 minut, w 9 W czas na utwardzenie każdej warstwy wynosi minimum 4 minuty
    -zużycia żarówek- żarówki w lampie należy wymieniać co pół roku, najlepiej wziąć lampę ze sobą do hurtowni kosmetycznej, Panie doradzą i wymienią żarówki.
    Warto sprawdzić wszystkie z wymienionych wyżej opcji, jednak wydaje mi się, że problem polega na nieprawidłowym malowaniu z pominięciem wolnego brzegu. W załączniku wysyłam rycinę, na której widać ten fragment paznokcia. Często przy malowaniu kciuka przechylamy rękę, co powoduje, że na pozostałych paznokciach lakier się zlewa w stronę wolnego brzegu i dlatego też ta część jest słabiej utwardzona i może odpryskiwać. Proszę spróbować cienkich warstw na palcach od drugiego do czwartego, utwardzić, a kciuka pomalować osobno i utwardzić osobno. Należy także pamiętać, że przemywamy tylko BASE COAT i TOP COAT, nie przemywamy lakieru kolorowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. witam uzywam tych lakierow kolory rewelacyjne tak samo jak cena. :) mam drobne pytanie na temat wolnego brzegu paznokcia- mianowicia konczac malowanie paznokci lakier tak jak by skupia sie w jednym miejscu '' ucieka z wolnych brzegow' zamalowujac to warstwa nie wyglada juz jednolicie :( jak sobie z tym poradzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam ten problem z jednym lakierem i wydaje mi się, że mogło to wynikać z terminu ważności. Z tego, co mi wiadomo lakier hybrydowy ma ważność około jednego roku. Zastanawia mnie jedynie fakt, że warstwa nie wygląda jednolicie- lakier ma taką konsystencję, że powinien się ładnie zlać z warstwą, która już została nałożona. U mnie to się sprawdzało. O ile problem nie wynika właśnie z tej przyczyny to być może warstwa lakieru jest zbyt gruba i dlatego się kurczy, bądź płytka na dystalnej części paznokcia nie została dokładnie zmatowiona. Przyczyn może być wiele, warto sprawdzić wszystkie opcje :)

      Usuń
  9. Witam. używam również hybrydy cosm....... z..... i kurcze klientkom trzyma się tydzień, a po tygodniu obkrusza się od strony wolnego brzegu , choć staram się dokładnie zmatowić blokiem i odtłuszczam także uważnie a następnie z zakładką pokrywam bazą ,ale nie przemywałam jej przed kolorem, czyżby był to powód tego że odpryskuje ? poradźcie , bo już sama nie wiem dlaczego tak się dzieje. Mam dużo kolorków tych hybryd, ale jestem skłonna zmienić może bazę na inną firmę. pomocy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzieje się tak wszystkim Klientkom czy jednej? Bo jeśli jednej to może swoje pazurki ma w kiepskim stanie? :)
      Ja używam CZ do bazy i topu Semilac i trwałość jest rewelacyjna :) Jak masz dużo kolorków to spróbuj z bazą i topem innej firmy, polecam Semilac :)

      Usuń
    2. Niestety na moich paznokciach po 7 dniach lakier odkleja się jak naklejka. Czasami wytrzymuje do 10 dni, ale 2 tygodnie to marzenie. Zmieniłam bazę na semilac - rewelacja po 2 tygodniach odprysnęło mi dopiero trochę lakieru na 1 paznokciu. Świetnie współgra z lakierem i topem CZ i to mi odpowiada. Trwałość hybrydy lepsza a zdejmuje się rewelacyjnie. Za to kocham CZ,że nie trzeba spiłowywać TOP-u a po 5 - 10 min z wacikiem acetonowym tylko pozostaje przemyć płytkę.
      Trochę trzeba potestować, nie każdy kosmetyk jest odpowiedni dla wszystkich. Paznokcie też bywają różne. Moja koleżanka ma delikatną , cienką, ale bardzo tłustą płytkę i jest mistrzynią w krótkim noszeniu hybryd. U niej CZ trzymał się najdłużej 5 dni a czasami wracając od kosmetyczki po 2 dniach miała już odpryski, nawet z żelem potrafi sobie poradzić:) Taka jej uroda i temperament bo niestety nie szanuje swoich dłoni. Przez pierwsze 3 dni używa rękawiczek a potem... trzeba np. odkleić cenę paznokciem i zrywa przez przypadek hybrydę. Wiele rzeczy naprawdę wpływa na trwałość - zresztą same pewnie to wcześniej czy później odkryjecie.

      Dziewczyny wszystko zależy od płytki paznokcia : czy jest cienka, gruba, łamliwa i tego jak dbamy o hybrydę. niestety trzeba nauczyć się w niej "chodzić". Robić wiele rzeczy w rękawiczkach. Ja dziś mieszam mięso na kotlety, gniotę ciasto w ... rękawiczkach a naczynia zmywa zmywarka. No i za długo w rękawicach też nie dobrze bo lakier pod wpływem potu też może się odkleić.

      Usuń
  10. witam,
    zastanawiają mnie dwie rzeczy
    1) czy przy używaniu wszystkich hybryd należy przemywać base coat?
    2)czy przed malowaniem hybrydowym mogę odmoczyć skórki czy robić to na sucho samym żelem do skórek?
    jestem ciekawa opnii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie przy używaniu wszystkich hybryd. Jeśli jest Pani profesjonalistką i kupuje lakiery w dobrej hurtowni to powinna Pani dostać dokładną instrukcję użycia lakierów hybrydowych, bądź sprawdzić na stronie producenta. W zależności od producenta i składu jedne hybrydy się przemywa a drugich nie.
      Skórki muszą być opracowane przez wykonaniem manicure hybrydowego, niezależnie od metody, jaką Pani odsuwa skórki bez tego się nie obejdzie. Chociaż ja szczerze powiem, że kompletnie odeszłam od moczenia skórek w płynie (miseczka do moczenia służy mi już tylko do ściągania akrylu), najlepiej sprawdza się frezarka lub właśnie żele do skórek. Oszczędza to sporo czasu. Oczywiście płytka paznokciowa przed nałożeniem lakieru musi być sucha, odtłuszczona i dokładnie odpylona. Jednak każda z metod jest oczywiście dopuszczalna. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Witam. Mam pytanko odnośnie Bazy Cosmetics... Baze należy zmyc całkowicie po lampie... czy tylko przemyc cleanerem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jaki sposób chce Pani ją całkowicie zmyć i w jakim celu??? Oczywiście, że tylko przemyć Cleanerem- po utwardzeniu w lampie BASE COAT zostaje lepka warstwa na płytce, którą delikatnie przemywamy wacikiem nasączonym Cleanerem tak, by płytka pokryta bazą była matowa. Odpowiedź do Pani pytania znajduje się w poście powyżej.

      Usuń
  12. Witam! Jestem od niedawna posiadaczką lakierów Cosmetisc Zone.Długo zastanawiałam się nad kupnem lakierów hybrydowych tej firmy i czytając wiele komentarzy zdecydowałam się właśnie na nie i nie żałuję swojego wyboru. Trzymają się ok.2 tyg. później je zdejmuje głównie ze względu na odrosty. Czytając pani bloga zastanawia mnie przemywanie bazy...ja do tej pory tego nie robiłam,bo czytałam,że tego nie trzeba robić i lakier się trzymał,ale teraz nie wiem czy popełniałam błąd. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zajrzałam na stronę Cosmetics Zone. Obecnie w opisie nakładania lakierów nie ma informacji o tym, by bazę przemywać. Kiedy ja kupowałam bazę wyraźnie było napisane, iż trzeba ją przemyć Cleanerem, jednak to było na początku istnienia firmy Cosmetics Zone i zgodnie z tymi informacjami pisałam wtedy tego posta. Być może zmienił się skład lakieru, trudno mi powiedzieć. Proszę postępować z instrukcją dołączoną do lakierów. Pozdrawiam

      Usuń
  13. witam. :) czy wykonując hybrydy dziś przemywa Pani bazę po jej utwardzeniu ? :) jak najlepiej odtłuszczać płytkę przed nałożeniem bazy, zmywaczem spirytusem (bo z taką opinią się spotkałam) czy cleanerem ? czy używa Pani Primera ? jakie kolory warto zakupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wiadomości od Cosmetics Zone dostałam informację, iż skład hybryd się zmienił i stąd też zmiana odnośnie przemywania bazy. Ja od zawsze bazę przemywam, zgodnie z pierwszą instrukcją jaką dostałam wraz z hybrydami i jakoś już do tego przywykłam. Odtłuszczam Cleanerem, bo sprawdza się świetnie. W jednym z salonów w których pracowałam polecono mi przemywanie bazy spirytusem, mnie jednak strasznie drażni ten ostry zapach. Jeśli zmywaczem to tylko z niewielką ilością acetonu. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest zawsze produkt, który poleca dana firma do swoich hybryd. Warto zapytać sprzedawcy, która metoda jest najlepsza :) Nie używam primera do lakierów hybrydowych, głównie ze względu na to, iż wystarczy dobre zmatowienie płytki i jej odtłuszczenie. Jeśli chodzi o kolory, które warto zakupić- dokładnych numerów nie jestem w stanie Pani podać, ponieważ już mi się zmyły oznaczenia, natomiast na dobry początek zawsze warto kupić czerwień, beż, biel, coś pastelowego i coś żywszego- te kolory zdecydowanie najczęściej wybierają klientki. Pozdrawiam

      Usuń
    2. dziękuję za wszelkie instrukcje. a czy kolory tej firmy można łączyć z bazą i topem np firmy Semilac ? słyszałam opinie, że top C.Z. szybko matowieje na końcówkach.

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę nazwę tej marki. Trudno mi powiedzieć, ponieważ od zawsze pracuję na Cosmetics Zone i właściwie w połączeniu z tą marką używałam tylko jednego TOPu i Bazy z innej firmy. Natomiast z relacji moich znajomych, które również pracują na CZ wiem, że używają tych lakierów w połączeniu z Shellac i Gelac, więc przypuszczam, że nie powinno być problemu :) Jeśli chodzi o Cosmetics Zone to rzeczywiście troszkę matowieje, tzn. po około 1,5 tygodnia nie jest to już takie "lustro", ale mi ten lekki mat się bardzo podoba :) Bardzo dobrym TOP'em, który nie matowieje jest RICCO 2w1 w hurtowni DCDpaznokcie, jednak nie nadaje się jako baza. (ale o tym w jednym z moich poprzednich postów).

      Usuń
  14. I jeszcze jedno pytanie, jak najskuteczniej malować paznokcie "na zakładkę" ? Będę wdzięczna za odpowiedź na każde pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wystarczy w trakcie malowania przesunąć delikatnie pędzelek w stronę wolnego brzegu, pamiętając o tym, by lakier nie dostał się pod płytkę paznokciową.

      Usuń
  15. zeby sciagnac to moczyc w acetonie paluszki czy sciagac po obłożeniu namoczonym w acetonie waciekiem ? Czytałam ze zielony zmywacz Isana z Rossmana tez bez problemu sciąga. Tak pytam bo zastanawiam się na zakupem wlasnie u nich bazy topu i lakieru na pierwsze testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Zdecydowanie lepiej jest położyć na paznokcie wacik nasączony acetonem. Próbowałam moczenia paznokci- po pierwsze zdecydowanie więcej acetonu zostaje zużyte, po drugie przesusza skórę palców. Nie korzystam z produktów tego typu z Rossmana, więc nie jestem w stanie ocenić działania tego zmywacza. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Witam robię hybrydy tylko i wyłącznie sobie :) też używam firmy cosmetic zone. Blokiem polerskim matowie paznokcie - nie błyszczą się, przemywam cleanerem, nakładam lakier hybrydowy - base, nie przemywam cleanerem, potem kolor 2 minuty w lampie czynność powtarzam nie przemywam cleanerem, jako ostatnią warstwę daję finish quick tej samej firmy. Oczywiście pamiętam o wolnym brzegu :) Wszystko jest super kolory extra i bardzo ładnie się błyszczą, ale w tym samym dniu lub na następny dzień pojawiają się niewielkie pęknięcia i nie na każdym paznokciu.. :( co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Quick finish w ofercie Cosmetics Zone jest to lakier nabłyszczający stosowany w stylizacji paznokci metodą żelową oraz akrylową. Do wykończenia manicure'u hybrydowego używa się lakieru o nazwie Top Coat. Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Witam. Ja łączę metodę żelową z hybrydami gdyż mam cienkie i łamiące się paznokcie dlatego buduję sobie paznokcia żelem a potem nakładam hybrydy ostatnią warstwę pokrywam topem. Nie korzystam z lakierów tej firmy ( używam Activ oraz Colorista) ale zastanawiam się nad zakupem. Moje pytanie: Czy te lakiery nadają się do użytku w połączeniu z żelami? ( moim zdaniem tak, ale wolę się upewnić u doświadczonej osoby:)) oraz czy pokrywając topem właśnie z firmy activ będę się równie dobrze trzymać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :) Z doświadczenia moich znajomych wiem, że nie ma problemu z trwałością hybrydy na żelu. Ja akurat pracuję na akrylu i w połączeniu z nim trzymają się świetnie, nic nie odpryskuje i kolor utrzymuje się bardzo długo, więc myślę, że śmiało może Pani zakupić Cosmetics Zone. Jeśli chodzi o łączenie dwóch różnych marek lakierów- dostałam wiele takich zapytań, niestety na Activ nie pracowałam dotychczas, jednak wczoraj zamówiłam Shellaca i będę testować, czy trzyma się z hybrydą Cosmetics Zone (post o łączeniu dwóch różnych lakierów powinien pojawić się na blogu w ciągu tygodnia). Z kolei wcześniej wspomniałam też o Base&Top innej marki w połączeniu z CZ i jako top sprawdził się bardzo dobrze.
      ps Ściąganie paznokci żelowych znacznie wpływa na płytkę paznokciową, tym bardziej, że ma Pani paznokcie łamliwe. Być może warto zrobić sobie przerwę i spróbować kuracji odbudowujących paznokcie np. VitaGel, porcelany lub manicure japońskiego? Wydaje mi się, że lepiej jest zrobić sobie ten miesiąc przerwy od żelu i wzmocnić paznokcie, niż pogłębiać problem z cienkimi paznokciami stosując stylizację żelową :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Witam,
    Mam pytanko: chciałam kupić lakiery kolorowe z CZ a bazę i top z mollonpro. Jak sądzisz takie zestawienie będzie ok? Mogę tak "wymieszać"? Czy też zakupić wszystko z CZ? Bo przyznam,że ceny lakierów są całkiem przystępne a i z tego co czytam to dobre jakościowo :) natomiast zastanawiam sie właśnie na tą bazą i topem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Zapytałam mojej przyjaciółki, która od kilku miesięcy pracuje na Mollon Pro o jej wrażenia odnośnie tej marki i przekazała mi krótką, acz konkretną odpowiedź- "wiesz, najważniejsza jest trwałość,a Mollon trwały nie jest , lakier szybko odchodzi, więc zmieniłam lakiery na inną firmę". Z tego wynika, że cena niekoniecznie idzie z jakością w parze. Wiele stylistek miesza lakiery hybrydowe CZ z innymi markami, więc śmiało może Pani zamówić bazę i top z innej firmy. Na prośbę jednej z czytelniczek kupiłam bazę z Shellaca i od wczoraj ją testuję z kolorówką z Cosmetics Zone. Z pewnością w ciągu 2 tygodni zamieszczę recenzję o tym, w jaki sposób lakier Cosmetics Zone zachowuje się w połączeniu z bazą Shellac. Jeśli chodzi o TOP z CZ- jeśli oczekuje Pani trwałego połysku przez co najmniej 2 tygodnie- radzę zakupić inny Top, głównie ze względu na fakt, iż TOP z CZ po czasie nieco matowieje (ja akurat lubię ten efekt, ale warto o tym wspomnieć). Kolorówka z CZ moim zdaniem jest świetna, istnieje wiele kolorów, raz na 2-3 miesiące w sklepie pojawiają się nowe odcienie, więc na bieżąco dodawane są kolory, które są w modzie. Z całego serca polecam kolorówkę z CZ, bo jest naprawdę oryginalna, żywa i ciekawa. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. Hm... w takim razie czekam na recenzje na temat bazy Shellac :) A jeszcze pytanko w takim razie odnośnie bazy i top'u z Gelish?? Może masz jakieś informację odnośnie tej firmy i produktów... Ps. bardzo dziękuje za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda CZ na pewno jest trwała w połączeniu z Shellackiem i Gellishem. Pozdrawiam

      Usuń
  20. Witam, korzystam z firmy cosmetics zone, po tygodniu czasu paznokcie zaczynają się odpryskiwać, nie przemywam po zmatowieniu oraz po nałożeniu bazy, jaka może być tego przyczyna ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Jeśli Pani nie odtłuszcza płytki po zmatowieniu to w dużej mierze przyczynia się to do słabego przylegania lakieru do płytki paznokciowej. Proszę sprawdzić tę opcję. W poście powyżej znajduje się link do posta o najczęstszych błędach dot. hybrydy Cosmetics Zone. Pozdrawiam

      Usuń
  21. Witam , zaczęłam dopiero przygodę z hybrydami . Po nałożeniu dwóch cienkich warst koniuszki paznokci odpryskują? jaka może być przyczyna ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, najprawdopodobniej wynika to z nieprawidłowego malowania wolnego brzegu- trzeba pamiętać o tym, by malować paznokcie na tzw. zakładkę. W ciągu kilku dni powinnam wrzucić krótki filmik jak to zrobić. Pozdrawiam

      Usuń
  22. witam Chciałabym zacząć robić sobie hybrydki i mam pytanie czy jak kupię cały zestaw z cosmetics zone nie łącząc z innymi firmami będą one mi się dobrze trzymać czy lepiej kupić baze i top z innej firmy ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, wszystkie aspekty związane z hybrydami opisałam już na blogu, w tym także bazę oraz top i dokładne informacje o tym, w jaki sposób zacząć przygodę z lakierami hybrydowymi. Pozdrawiam

      Usuń
  23. Witam. Chciałam się zapytać do czego służy matowy TOP do lakieru hybrydowego?

    OdpowiedzUsuń
  24. witam. Zakupiłam sobie zestaw CZi po wykonaniu manicure hybrydowego w taki sam sposób jak Pani opisała po utrwaleniu TOP-u i przemyciu mam ważenie że ten lekier nie jest taki twardy tylko gumowaty nawet na próbę po nałożeniu lakieru na drugi dzień z jednego paznokcia go zdjełam i nawet nie potrzebowałam acetonu kosmetycznego bo odchodzi bez problemu i faktycznie był gumowaty czemu tak sie dzieje? Robie wszystko identycznie jak Pani opisała...
    Dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy dobrze matowi Pani płytkę? ja zaczęłam robić swoje hybrydy według instrukcji, jaką dostałam od CZ przy pierwszym zamówieniu i też na początku miałam problem - okazało się, że niezbyt dokładnie matowiłam płytkę i nie zabezpieczłam dobrze wolnego brzegu.

      Usuń
    2. Lakier słabo przylega do płytki, która jest słabo zmatowiona. Trzeba pamiętać także o tych fragmentach płytki, które znajdują się przy samym wale paznokciowym, bo na dobrą sprawę to one właśnie decydują o przyleganiu lakieru. Jeśli lakier jest mocno gumowaty to prawdopodobniej nałożyła Pani zbyt grubą warstwę lakieru.

      Usuń
  25. Mam pytanko,co sie dzieje jesli staram sie malowac rowno 003 bialym CZ hybryda,pomalowalam w warsty nadal byl przeswit weic pomalowalam 3 i nadal w niektorych miejscach sa dziwne przeswity..
    i jeszcze drugie: robilam kolezance paznokietki i mowila ze po 5 dniach jej tak lakier odchodzil ze mogla sobie go oderwac,czy to moze byc wina jej plytki? mialam duze problemy z jej skorkami...i stanem paznokcii..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Jeśli chodzi o lakier nr 003 to przyznam szczerze, że bardzo trudno nim operować, gdyż jest mocno napigmentowany. Aby na całej płytce uzyskać idealny kolor trzeba bardzo dokładnie nałożyć równomierną i cienką warstwę lakieru. Odnośnie drugiego pytania- trudno jest mi powiedzieć, jaka jest przyczyna słabego przylegania płytki, gdyż nie wiem, w jaki sposób pracuje Pani na hybrydach. Jeśli płytka Pani koleżanki jest bardzo cienka to może stanowić to problem w kwestii trwałości lakieru hybrydowego. Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja miałam problem z czarnym lakierem Cosmetics Zone, ale pani z CZ doradziła mi, że trzeba go najpierw potrzymać do góry dnem przez jakieś 10-15 min, żeby pigmentopadł na dno i wszystko się dobrze wymieszało. poza tym trzeba malować tym lakierem mega cienko - wtedy wszystko jest ok ;)

      Usuń
  26. mam problem. Na świeta mąż zakupił mi zestaw cosmetics zone. i wszystko ok. Tylko pędzelki są tak szerokie,że zawsze mam pomalowane brzegi paznokcia. Jak sobie z tym poradzić?? Kupiłam sporo lakierów i teraz się zastanawiam co dalej. Jak malować by tego efektu uniknąć. nie rozumiem też malowania na zakładkę?czy tu chodzi o końcówkę paznokcia?Próbowałam go pomalować jak radzono na YouTube, ale wtedy zlepiony miałam paznokieć ze skóra.Mam krótkie paznokcie. Próbowałam także zrobić ombre gąbką,ale wiekszość lakieru wsiąkła w gąbkę. Jak próbowałam pędzelkiem,to większość lakieru ściągało się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) Szczerze mówiąc nigdy nie miałam problemu z szerokością pędzelków, moim zdaniem są wręcz perfekcyjnie wymodelowane i świetnie mi się z nimi pracuje. Jeśli ma Pani krótkie paznokcie to najlepiej wolny brzeg paznokcia (końcówka paznokcia) pomalować samym rogiem pędzelka, jednym pociągnięciem. W każdym sklepie z akcesoriami do stylizacji paznokci można kupić taśmę ochronną, którą nakleja się wokół paznokcia, co zapobiegnie zlepianiu ze skórą :) Do ombre dobrze sprawdzają się gąbeczki, które są gęstsze, tzn. dobrze zbite, bo te o dużych oczkach wsiąkają spore ilości lakieru. Pędzelkiem o wiele łatwiej jest wykonać ombre, wystarczy nałożyć dwa kolory a następnie suchym pędzelkiem zatrzeć granicę między nimi. Można do tego użyć pędzelka po starym lakierze albo też pędzelka wachlarzowego używanego do makijażu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  27. Witam, mam problem z jednym lakierem, a mianowicie z czarnym. Mimo cieniutkich warstw, które nakładam on waży się, roluje i nie trzyma się paznokcia. Pisałam do Pani, która tam pracuje i dostałam odpowiedz, że kolor ten jest "trudniejszy". Moja znajoma nie ma problemu z tym lakierem, mimo nakładania dość grubych warstw. Dodam, że inne lakiery sprawdzają się u mnie bezproblemowo, więc wadliwa lampa w tym przypadku odpada. Co jest tego powodem? może lakier, który otrzymałam jest po terminie? Warstwy, które nakłam są tak cienkie, że nieraz po trzeciej widać pewne prześwity. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny kolor ładnie przylega do płytki dopiero po 3-4 minutach utwardzania ;) Owszem, jest "trudniejszy" ;) Też miałam problem z tym lakierem na początku przygody z hybrydą. Ale po czasie wyszłam z założenia, że jeśli któryś z lakierów mi się roluje to dłużej będę utwardzać paznokcie w lampie. I to się sprawdza za każdym razem. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. tylko, że rolowanie pojawia się już w lampie, po jakichś 20 sekundach.

      Usuń
    3. Na pewno nie jest to lakier po terminie. Przeterminowany lakier hybrydowy mocno gęstnieje, a w buteleczce tworzą się grudki, które uniemożliwiają nakładanie lakieru. Pierwszy raz spotykam się z problemem o którym Pani pisze. Jaką moc ma Pani lampa? 36W? Miesza Pani lakier przed malowaniem? Proszę napisać do mnie na maila, wysłać zdjęcie bądź krótki filmik o tym, jak zachowuje się ten lakier i jeśli nie wkradł się żaden błąd z Pani strony w kwestii wykonania hybrydy to skontaktuję się z przedstawicielką CZ i w razie potrzeby pomogę Pani napisać reklamację do Cosmetics Zone :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    4. a mogłabym prosić adres mailowy? bo nie mogę znalezc :)

      Usuń
    5. Jest w zakładce kontakt :) nbartosz91@gmail.com Czekam na wiadomość :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    6. Od jakiegoś czasu używam lakierów CZ, mam 5 kolorów i wiem już na pewno że więcej ich nie kupię. Ciemne kolory są bardzo problematyczne mimo cienkich warstw i lakier szybko twardnieje w butelce w porównaniu z lakierami innych firm a reklamacja u producenta graniczy z cudem

      Usuń
    7. Ja posiadam co najmniej 15 ciemnych kolorów i nigdy nie miałam z nimi problemów, pomijając czarny lakier, cała reszta utwardza mi się fantastycznie. O ile mogłabym mieć zastrzeżenia do jasnych, wybielanych lakierów to do ciemnych nie mam żadnych. I nigdy w życiu mi się nie zdarzyło, by lakier stwardniał w butelce, a do dnia dzisiejszego mam dwa lakiery kupione 3 lata temu i nic się z nimi nie dzieje :) Tylko nieprawidłowo przechowywane lakiery mogą stwardnieć...

      Usuń
    8. też mam problem z czarnym cz. nawet przy mega cienkich warstwach się marszczy ;/ robiłam wcześniej pst01 i był ok. trzymał się ponad 2 tygodnie (do zdjęcia) a ten czarny mnie załamał

      Usuń
    9. Witam od jakiegoś czasu maluje hybryda i raczej nie miałam problemu. Jednak teraz mam wielki również z tym kolorem czarnym po wlazeniu do lamy w ciągu kilku sekund się marszczy roluje ręce mi do niego opadają. Myślałam juz może ze coś z baza jest nie tak ale z innymi lakieram jest ok

      Usuń
  28. Dziś doznałam szoku. Czwarty raz , od zakupu zestawu CZ, zrobiłam sobie paznokcie lakierem hybrydowym. Zrobiłam to pięć dni temu i dziś lakier sam zaczął odchodzić z paznokci. Normalnie ściągałam całymi płatami. Szok. Pierwszy raz tak mi się zdarzyło i po tak krótkim czasie. Do tej pory trzymały mi około 2 tygodni. Jeden paznokieć poprawiałam po dwóch dniach i też dziwnie baza nie chciała się nałożyć tzn. robiły się puste miejsca bez bazy. Zmatowiłam płytkę i wszystko jak należy. Co jest nie tak? Lakiery miały trzymać dwa tygodnie , a tu nic z tego. Pomalowałam nawet tym razem paznokcie na tzw.zakładkę i mimo to szybko, bo po dwóch dniach, był widoczny mój paznokieć na końcówce. A prace domowe wykonuję w rękawiczkach, więc.... Spodziewałam się dłuższych rezultatów,że dłużej będą trzymały. Czy mogło mieć wpływ to,iż byłam w trakcie miesiączki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli robią się puste miejsca w trakcie nakładania bazy to oznacza, iż płytka została nieprawidłowo zmatowiona w danym miejscu.

      Miesiączka jest związana z układem hormonalnym, który nie wpływa w danym okresie w żaden sposób na płytkę paznokcia ;)

      Usuń
  29. mam jeszcze jeden problem. Dlaczego baza "waży" mi się na płytce paznokcia. wcześniej było ok,

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam :) wczoraj robiłam manicure lakierami CZ i powiem szczerze że wyszedł średnio, to nie są moje pierwsze lakiery bo bazowałam na innych, po przeczytaniu recenzji pokusiłam się żeby spróbować te :) Jak nałożyłam bazę wszystko było ok, ale jak zaczęłam nakładać kolor to porażka, lakier był tak rzadki że rozlewał się po całej płytce paznokcia i po skórkach. Wszystkie lakiery mają taką konsystencje? czy to ja dostałam felerny produkt? Bo czytając opinie wszystkie są bardzo pozytywne, jestem bardzo zaskoczona że akurat na mnie trafiło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog, ja dopiero zaczynam, wpadnij może coś Cię zainteresuje :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam. Mam pytanie. Czy lampa 36w czy 9w to tylko kwestia żarówek? Czy jeśli dostałam lampę z zarowkami 9w mogę je zmienić na 36w? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa 36W ma 4 wejścia na żarówki- gdzie każda z nich ma 9W. Istnieją mniejsze lampy, gdzie włożyć można tylko jedną żarówkę 9W, stąd ta różnica. Nie spotkałam się jeszcze z żarówkami do lampy UV o mocy 36W każda. Pozdrawiam

      Usuń
  33. Dziękuję :) jestem początkująca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy pracowała pani kiedyś na lakierach hybrydowych Indigo? Mam bazę i top z Indigo i zastanawiam się czy z cosmetic zone są lepsze? Kolory mam z CZ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pracowałam na Indygo, głównie ze względu na fakt, że jestem zadowolona z CZ i nie szukam alternatyw :)

      Usuń
  35. Witam. Robiłam kuzynka paznokcie i kolor się obkurcZal jeszcze Przed lampa :( czy wpływ mogło mieć umycie rąk między matowieniem a odtluszczaniem? u mnie ten kolor bez zarzutów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomocy! Kupilam sobie 6 lakierów z cz bazę i top i wszystko robiee tak jak trzeba . wycinam skorki matowie płytkę i i przem ywam Clinerem nakladam bazę i później 2 kolory cienkiej warstwy nie przemywajac jej. I na koniec top. Zabezpieczam tez wolny brzeg paznokcia . pomozcie mi!!!! ,robilam j z dwom osoba i po 3 dniach na końcach odpryskuje prawie do polowy nie wiem co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam, a czy ktoś próbował juz hybrydy z CZ 3w1? Zastanawiam się czy warto kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O monofazie 3w1 z CZ pisałam już w osobnym poście. Proszę sprawdzić w zakładce PAZNOKCIE. Pozdrawiam

      Usuń
  38. Witam. Mam pytanie, które kolory najlepiej nadają się do manicure francuskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Do wykonania białych końcówek najlepszy jest lakier nr 003, zaś do nadania płytce koloru to już według uznania- w zależności, czy woli Pani odcienie napigmentowane żółtym kolorem 002, czy różowym 001. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Witam. A czy kolor mleczny 080 połączony z 001 też się nadaje. Proszę o odpowiedź.

      Usuń
  39. Witam, chciałam zapytać czy lakier hybrydowy cosmetics zone można łączyć z lakierem bazowym i lakierem wykańczającym firmy indigo? POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Cosmetics Zone łączy się z hybrydami innych firm kosmetycznych. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  40. Dzień dobry, tydzień temu zamówiłam zestaw z CS i od tego czasu robiłam już hybrydy 3 razy. Dokładnie matowię płytkę, przemywam cleanerem, od krawędzi paznokcia zostawiam małą przerwę (może nie wygląda to bardzo korzystnie, ale wiem, ze nie zalewam skórek), maluję wolny brzeg, a mimo to hybryda odpada w całości od nasady paznokcia, tak że mogę ją zdjąć bez użycia acetonu. Co mam zrobić? Każdy krok wykonuje bardzo starannie, zajmuje mi to mnóstwo czasu, a efekt jest dosłownie na chwilę (dzisiaj hybryda zaczęła odchodzić 10 minut po pomalowaniu).

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Mam pytanie,czy jesli pomimo 3 warstw nadal jest przeswit mozna dołożyć kolejne czy lepiej zaopatrzyć się w jakiś odcień ktory będzie służył jako baza pod odcień właściwy? Mam kolor neon9 z CZ,rozkłada się równo jednak bardzo widoczna jest granica gdzie paznokiec nie przylega juz do skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) Pod neonki polecam nałożyć warstwę bieli, bodajże nr 003, większość neonków ma bardzo słabe krycie, dlatego konieczny jest odcień bazowy nadający jednolity kolor płytce, czyli dokładnie tak, jak Pani mówi. Jeśli nie ma Pani bieli wszelkie odcienie nude też idealnie się do tego nadadzą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  42. Nie polecam hybryd z cosmetics zone z paru powodów, a mianowicie:
    - nawet dobrze dokręcane spływają po zakrętce i spływają po buteleczce
    -delikatny róż po kilkunastu miesiącach wyblakł i zmienił kolor na wyblakły żółty
    -klasyczny szary kolor zdążyłam użyć 2 razy i po paru miesiącach zgęstniał do tego stopnia że przybrał konsystencje galarety, nie da się nim malować. Porażka... porobiłam zdjęcia tych hybryd i chyba im wyślę, niech zobaczą swoj produkt"wysokiej jakosci".

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj! Ja rozpoczęłam swoją przygodę z hybrydą z lakierami i zestawem startowym Semilac (poleciła mi kosmetyczka, u której robiłam kilka razy hybrydy) i jestem mega zadowolona! Pozstanowiłam nauczyć się sama, bo bym zbankrutowała. Nie trzeba dużo ćwiczyć, żeby dojść do perfekcji :) jeśli umiecie dziewczyny malować zwykłym lakierem - z hybrydą wcale nie będzie wam trudniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pani Natalio,dziękuję za odpowiedź.: )
    A co do spływania lakieru po buteleczkach to u mnie nic takiego się nie dzieje,dziwne :o Może wystarczy ostrożniej ściągać nadmiar lakieru i je po prostu dokręcać po użytkowaniu? Bo jak dla mnie problemy wynikają raczej z niechlujstwa,proszę mi wybaczyć określenie ale innego nie znalazłam. Sama używam od niedawna lakieru z CZ i jak dotąd nie mogę o nich złego słowa powiedzieć,pięknie się trzymają pomimo kontaktu z detergentami (niestety nie potrafię wykonywać prac domowych w rękawiczkach) ,mają fajne kolorki a ściąganie zajmuje mniej czasu niż niektórych zwykłych lakierów. Póki co,polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lakier rozlewa się głównie ze względu na fakt, iż lakiery bardzo często przewożę w kuferku między miastami ;) To samo dzieje się z lakierami Semilac u mnie niestety, ale wynika to wyżej wymienionego powodu :) Pozdrawiam serdecznie ps ja również polecam CZ :)

      Usuń
  45. Witam ponownie. :) poszukuję hybrydy w kolorze intensywnej fuksji,miałam nadzieję że taki będzie neon 13,jednak w rzeczywistości okazał się jaśniejszy. Czy mogła by Pani polecić mi coś z CZ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa ta firma Cosmetis Zone wcześniej nie słyszałam, muszę przetestować, te lakiery hybrydowe to może być fajna sprawa, dam znać, dzięki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny artykułm dla początkujących. Wiele blogerek rozpisuje się o lakierach Semilac, dlatego ja zdecydowałam się na tę firmę. Sa trochę droższe niż CZ ale musze przyznać że ja bym ich nie zamieniła na inne. Słyszałam różne opinie o innyc markach ale o semilakach wszędzie dobrze się wypowiadają więc chyba coś w tym jest. A Ty nadal używasz CZ czy przerzuciłaś się na coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie stosowałam jeszcze tych lakierów ale może to jest pora by zamówić jakiś na próbę? Do tej pory używałam lakierów hybrydowych Bluesky nail i sprawdzały się dobrze. Najważniejsze, że nie odpryskują bo nigdy nie mam czasu na malowanie paznokci co chwilę

    OdpowiedzUsuń
  49. Zastanawiam się nad kupnem bazy z CZ, jaka ma konsystencją? Mam bazę z CZ i jest bardzo wodnista i szukam jakiejś gęstszej. Czy mogę prosić o poradę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dużą butelkę bazy i po roku zgęstniała.Ciągnie się jak stopiony żółty ser.

      Usuń
  50. czy cosmetics zone posiada w swojej ofercie top matowy?????

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy do lakierów cosmetic zone należy używać bazy i topu tej samej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zdecydowanie zostałam przy firmie semilac, wszystkie czy bazy czy topy mam z tej samej firmy. Cosemtic zone też kiedyś używałam ale semilac mi lepiej podpasował.

    OdpowiedzUsuń
  53. stosowałam kiedyś semilac dopóki kuzynka z zagranicy mi nie podesłała MakeAR - chowają się przy nich milion razy! takiej jakości lakierów jeszcze nie widziałam - paznokcie wyglądają przy nich cudownie, bez dwóch zdań warto spróbować. mam nadzieję, ze już wkrótce wejdą na nasz rynek

    OdpowiedzUsuń
  54. witam czy można mieć lakiery innej firmy a bazy, topy cleanery innej

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam czy można stosować lakiery innej firmy a bazy i topy też innej

    OdpowiedzUsuń
  56. witam czy można mieć lakiery innej firmy a bazy, topy cleanery innej

    OdpowiedzUsuń
  57. widzę, że wspominacie o makear - tez poszukuje tych lakierów hybrydowych od jakiegoś czasu. koleżanka mi poleciła - są świetnej jakości tylko niestety słabo dostepne. nie wiecie gdzie kupić? albo mozecie polecić cos naprawde dobrego?

    OdpowiedzUsuń
  58. Wiam mam pytanie, czy zdarzały się przypadki uczulenia na base lub top z Cosmetic Zone?

    OdpowiedzUsuń
  59. też kiedyś stosowałam cosmetics zone ale wkońcu trafiłam na makear i rzeczywiście w każdej chwili mam piękne paznokcie. dość długo się trzyma na paznokciach więc dla mnie mega plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Nigdy nie pracowałam na tej marce, także nie mnie oceniać :) Pozdrawiam

      Usuń
  60. Witam!
    Mam pytanie które lakiery są lepsze cosmetics zone czy estetiq?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas tylko dwukrotnie pracowałam na estetiq, nie jestem zadowolona z konsystencji bazy i topu, dlatego w mojej opinii Cosmetics Zone jest lepszy :)

      Usuń
  61. Witam! Jaka jest baza i top cosmetics zone

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam
    Chciałam zapytac czy firma CZ posiada preparat do przedłużania paznokci? Wiem ze Semilac ma harda natomiast z firmy CZ nie moge znaleźć? Jeżeli tak to gdzie mozna go kupic i jak sie sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam
    Chciałam zapytac czy firma CZ posiada harda do przedłużania płytki pazokcia? Jak tak to gdzie mozna go kupic i jak sie sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  64. chcialam zapytac czy z firmy CZ jest moze hard do przedłużania plytki pazokcia?

    OdpowiedzUsuń
  65. Z Em Nail tez od niedawna sama nakładam sobie i paru znajomym. Paznokcie trzymaja si e stosunkowo długo, a kolory są przepiekne i duzy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  66. dla mnie najlepszy w hybrydach jest semilac, nieziemskie kolorki mają. no i do zamówień dorzucają ciekawe gratisy a ja lubię takie niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam, jestem poczatkujaca osoba w tym temacie i martwi mnie to ze po nalozeniu Coloru lakier sie lekko lepi. Tak powinno byc? Nakladam cienka warstwe oraz trzymam 3 minuty w lampie 36w. Co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, jestem poczatkujaca osoba w tym temacie i martwi mnie to ze po nalozeniu Coloru lakier sie lekko lepi. Tak powinno byc? Nakladam cienka warstwe oraz trzymam 3 minuty w lampie 36w. Co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to normalne. Lakier pozostawia warstwę dyspersyjną, proszę nakładać wszystkie warstwy w odpowiedniej kolejności, odtłuścić Cleanerem dopiero po utrwaleniu TOP-u. Pozdrawiam

      Usuń
  69. Witam Serdecznie,
    Piszę z zapytaniem czy na hybrydy można stosować ozdoby? cyrkonie, brokat?
    Jeśli tak to w którym momencie należy to nakładać? Potrzebny jest klej?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam,
    Czy na paznokciach hybrydowych można używać ozdób? np cyrkonii lub ozdób przeznaczonych do tipsów? jeśli tak to kiedy należy je nakładać i czy potrzebny jest nam do tego klej? :)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, oczywiście można używać ozdób :) Ja nakładam ozdoby na lepką warstwę dyspersyjną po drugim malowaniu kolorem, a następnie nakładam TOP COAT. Jeśli ozdoby są wypukłe używam dwóch warstw Top-u.

      Usuń
  71. Witam zakupiłam zestaw CZ i wszystko ok ale gdzies przy uzytkowaniu paznokci pęka mi lakier co może być przyczyną? kladłam 1 raz :) nie odtłuszczałam poszczególnych warstw

    OdpowiedzUsuń
  72. Dobrze! Jak narazie najlepiej rozwinięty temat jaki znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
  73. Tobie i jak każdym innym blogerkom płacą za reklamowanie na blogu ich lakierów w twoim przypadku Cosmetics zone, inny blog jakiejś ciężkiej stylistki paznokci czytałam i chwali ah i oh lakiery semilac a o Cz wypisuje że są gorsze,.. Inna blogera jeszcze innej firmy reklamuje (swoją drogą ciekawe ile za to dostajecie 😏) przestańcie mieszać w głowach tym dziewczynom które mają parę groszy i chcą zainwestować w dobry lakier a nie wciskasz CZ który swoją drogą jest beznadziejny 😣. Prowadzę gabinet kosmetyczny i pracowałam już na mnóstwie produktów kosmetycznych jak i lakiery hybrydowe i nie wciśnie że cz to świetne lakiery do cholery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie ;) Swoją przygodę z hybrydami zaczęłam od lakierów CZ i do tej pory z nich korzystam (ponad 5 lat) i nigdy żadnej reklamacji nie miałam, klientki przychodzą na zdjęcie hybrydy po 3 tygodniach ;) Pracuję także na LCN, Shellac'u, Neonail, Opi, Cuccio, Semilac'u, Eclair i o każdej z tych marek mogłabym napisać osobny post z ich zaletami i wadami.
      Jeśli interesują Panią moje zarobki na blogu to z przyjemnością informuję Panią, że od pierwszego dnia prowadzenia bloga zarobiłam 0 złotych ( słownie: zero). Co więcej, umowa nieodpłatnej współpracy (tak, współpracy, nie umowy o pracę/dzieło/zlecenie) z moim blogiem zawiera wyraźną adnotację o publikowaniu artykułów opartych tylko i wyłącznie na moich prywatnych opiniach, bez wpływu osób trzecich (w tym także właścicieli marek kosmetycznych). Wiele marek kosmetycznych odrzuciłam ze względu na ich zastrzeżenia odnośnie powyższego punktu, więc proszę nie pisać bzdur nieopartych na żadnych faktach. Sama byłam tą dziewczyną, która miała parę groszy i chciała zacząć pracę na hybrydach, lakiery CZ kupiłam za namową koleżanki ze studiów, za swoje pieniądze ;). Jeśli w Pani mniemaniu pisanie o własnych spostrzeżeniach odnośnie lakierów hybrydowych i chęć przekazania swojej zdobytej przez doświadczenie wiedzy nie jest powodem do prowadzenia bloga, to bardzo proszę z niego nie korzystać ;) Przelewanie swoich frustracji na profesjonalistów branży, którzy dzielą się swoją pasją na blogach oraz brak poszanowania pracy drugiego człowieka, obnaża jedynie niekompetencje do pracy z ludźmi. O merytoryce Pani wypowiedzi już nie wspomnę ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę Pani dalszego rozwoju zawodowego.

      Usuń
  74. Wie ktoś o lakierach PROnail, podobno są rewelacyjne, ale szukam opinii

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo dobrze opisany temat. Warto rozmawiać o hybrydach i firmach je oferujących, bo z tego co widzę - wiele kobiet jeszcze nie zna tej metody.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)