BASE&TOP COAT RICCO 2w1 DCDPAZNOKCIE


Chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat produktu 2 w 1. Być może niezdecydowanych nakłoni ona do odłożenia nieprzemyślanego zakupu na później
Ostatnio na gwałt potrzebowałam bazy i topa do hybryd i w związku z tym, że nie mogłam czekać na wysyłkę z Cosmetics Zone zakupiłam jakże wychwalane przed sprzedawczynie BASE&TOP COAT 2 w 1 w sklepie stacjonarnym DCD Paznokcie.


okiemkosmetyczki.blogspot.com
Niestety nigdzie nie znalazłam informacji ani na temat tego produktu, ani na temat marki Ricco.
Cena: ok. 30 zl/ 16,5 ml

Moja opinia o tym produkcie: 

Nie do końca byłam przekonana do jakości produktów 2 w 1, ale za namową "profesjonalistów" zdecydowałam się kupić. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o marce RICCO, jednak tak jak wspomniałam wcześniej potrzebowałam lakieru "na już". I niestety BARDZO, NAPRAWDĘ BARDZO SIĘ ZAWIODŁAM. Dostałam wiadomość od dwóch klientek, że hybrydy po 2 dniach odpadły! Tak, odpadły bez potrzeby użycia acetonu. Jako baza lakier Ricco kompletnie się nie sprawdza, nie nadaje lakierom kolorowym przyczepności, natomiast jako Top bardzo ładnie nabłyszcza kolorowy lakier hybrydowy.  Po kilku miesiącach lakier zmienił swoją konsystencję, tworzyły się w nim grudy i nie nadawał się do ponownego użycia.

Z hurtowni DCD SILHOUETTE korzystam od bardzo, bardzo dawna i nigdy wcześniej się nie zawiodłam. Wydawało mi się, że podejście sprzedawców jest bardzo rzetelne i profesjonalne. To jedyna hurtownia (ze wszystkich w których robiłam zakupy), w której rzeczywiście sprawdza się czy kupujący posiada legitymację studenta kosmetologii bądź prowadzi swój gabinet kosmetyczny. Takie małe szczegóły podwyższają renomę danego sklepu i w pewien sposób zapewniają kupującego o swoim profesjonalnym podejściu. Moja opinia nieco uległa zmianie po zakupie tego lakieru. Upewniłam się, że jedyną słuszną marką na której chcę pracować w zakresie paznokci hybrydowych jest Cosmetics Zone.

1 komentarz:

  1. Może trafilas na felerny egzemplarz, ja pracuje w swoim salonie na tej bazie od 2 lat. Nic nikomu nie odpada, nie podpowietrza sie. jestem bardzo zadowolona z tego produktu a wykorzystałam juz kilkadziesiat opakowan. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)