Manicure hybrydowy- pudrowy róż

Nowe zamówienie z Cosmetics Zone było przeze mnie bardzo wyczekiwane :) Zakupiłam czarną matową hybrydę 033, która posłuży mi do zdobień oraz piękny, dobrze kryjący róż 004 nad którym zachwycam się od dawna. Dodatkowo kilka niezbędnych akcesoriów- waciki bezpylowe, pilniczki, patyczki, separatory, blok ścierający i najważniejsze- sondę. Moja poprzednia sonda spadła mi na ziemię i się potłukła :(
okiemkosmetyczki.blogspot.com




okiemkosmetyczki.blogspot.com


Pierwsze koty za płoty z nowymi hybrydami:

okiemkosmetyczki.blogspot.com
okiemkosmetyczki.blogspot.com

Wzór prosty i bardzo kobiecy :)

9 komentarzy:

  1. dla mnie takie rzeczy to czarna magia, nie umiałabym tego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzilo mi w sumie o paznokcie, że czarna magia :P hehe

      o glinkach słyszałam, ale nie mam pojęcia gdzie mogę to dostać? mieszkam w Londynie, ale moja siostra może kupić i mi podesłać:)

      Usuń
  2. Dziękuje za miły komentarz, co do skórek to nie zostały doczyszczone. Ale to kwestia dopracowania :) myślę, że lepiej tak niż zostawić zbyt duże niepomalowane fragmenty płytki to wygląda nieciekawie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością masz rację, ale często gdy odstęp jest zbyt duży wygląda to nieprofesjonalnie. Przeglądałam Twoje manicure i niektóre bardzo mi się podobają jednak myślę, że u mnie taki odstęp nie wchodziłby w grę może to zależy od kształtu płytki. Dziękuję za cenne rady :) zachowam optymalny odstęp - może mi się uda :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny jest ten róż, a zestawienie go z czernią i tak prostym, ale zarazem efektownym wzorem bardzo mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja akurat jestem zwolennikiem prostych wzorów na paznokciach na co dzień :) Przede wszystkim paznokcie muszą być praktyczne :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zgadzam się w 100% :) Mam takie samo podejście:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. piękne! świetne zestawienie czerni i różu..:) dodaję do obserwowanych , jeśli chcesz również mnie zaobserwuj..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)