EVERDRY czyli moja walka z nadpotliwością



Już od wielu lat borykam się z nadmierną potliwością okolicy pach, co w dużej mierze przekładało się na moje życie prywatne- bo jak zakup odzieży to tylko czarnej lub białej, co rusz kupowanie nowych antyperspirantów i sprawdzanie ich skuteczności, już nie wspominając o zapachu jaki się wydzielał po kilku godzinach na mieście. Byłam zdesperowana. Przejrzałam nie jedno forum o najskuteczniejszych antyperspirantach, jednak o żadnym nie słyszałam, by był w 100 procentach skuteczny.
Dwa tygodnie temu odwiedziła mnie moja siostra i na moje pytanie "Jakim cudem ubierasz te kolorowe ciuchy i nie widać, że się pocisz?" odpowiedziała "Zamówiłam niemiecki roll-on i się nie pocę". Pomyślałam "A co mi szkodzi" i też zamówiłam antyperspirant o jakże nieznanej mi nazwie EVERDRY. 

Na stronie producenta mamy do wyboru produkty w postaci chusteczek lub roll-onu. Mamy do wybory EVERDRY na stopy, dłonie lub ciało.
Ja zamówiłam roll-on BODY, ma on pojemność 50 ml. 

Cena: ok. 100 zł 



Opis: EVERDRY jest nowym i silnie działającym  antyperspirantem, który szybko i na stałe zwalcza nadmierne pocenie. Jest  bezzapachowy, dzięki czemu nadaje się idealnie zarówno dla kobiet jak i  mężczyzn. Everdry nie zawiera alkoholu, dzięki czemu nie powoduje podrażnień skóry jak w przypadku  innych kosmetyków dostępnych na rynku.






Zakres stosowania:
  • pachy
  • głowa
  • kark
  • dołki podkolanowe
  • uda
  • plecy
  • klatka piersiowa
Działanie: Everdry reguluje w naturalny sposób produkcję potu, dzięki czemu nadmierna ilość wytwarzanego potu  zostaje zredukowana w całkowicie bezpieczny sposób dla zdrowia i ciała.
Skład: woda, chlorek glinu, hydroksyetyloceluloza. Everdry, dzięki małej zawartości chlorku glinu, nadaję się również dla osób o wrażliwej skórze.
Stosowanie produktu jest bardzo proste- przed snem smarujemy czystą i suchą skórę w miejscu, w którym odczuwamy nadmierną potliwość przez 3 noce z rzędu a następnie odstawiamy produkt. Kiedy poczujemy, że skóra ponownie zaczyna się pocić cienką warstwą produktu smarujemy ją na noc jedynie raz i tak za każdym razem, kiedy wystąpi potliwość (mniej więcej raz w tygodniu). Normalnym odczuciem jest delikatne swędzenie skóry. Pamiętamy przy tym, by nie smarować skóry, jeśli tego samego dnia wydepilowałyśmy dane miejsce.

Moja opinia o tym produkcie:  Od 3 tygodni nie mam mokrych plam na ciuchach w obrębie pach. Skóra nie jest przesuszona, gdyż produkt nie zawiera alkoholu. Nie stosuję żadnych dezodorantów ani innych antyperspirantów, bo kompletnie nie ma takiej potrzeby- nie ma żadnych brzydkich zapachów :) Jest to produkt, który spełnił wszystkie moje oczekiwania i z pewnością polecę go każdemu, komu dokucza problem nadpotliwości. Pierwszy raz od dekady mogę nosić szare koszulki, kolorowe ciuchy. Jakby tego było mało produkt jest bardzo wydajny i nie barwi odzieży. 
Po prostu rewelacja! 
Z całego serca polecam Wam EVERDRY. "Enjoy your life" ;) 

5 komentarzy:

  1. A etiaxile itd nie działałyna Ciebie?
    Dzieki za ten post- na pewno tez wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja Bloker się nie sprawdził, natomiast Etiaxil zawiera w składzie alkohol, a tego chciałam uniknąć :) Everdry pod względem składu bardzo mi odpowiadał i tak jak pisałam, poleciła mi go siostra, więc w dużej mierze jej opinia miała dla mnie znaczenie w wyborze tego produktu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Miałam, stosowałam i każdemu polecę. To cud że już woda nie kapie mi spod pach....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś spocony.Everdry jest może i skuteczny ale u mnie działał słabo.Dopiero Płyn Potockiego okazał się skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałem powszechnie dostępnych w aptekach antyperspirantów jak Medispirant czy Etiaxil, nie wspominając o zwykłych Rexonach, Niveach itp, nic nie działało lub efekt był znikomy, dalej pociłem się pod pachami, nawet bez żadnego wysiłku fizycznego. Skusiłem się i zakupiłem Everdry i jestem bardzo zadowolony, działa rewelacyjnie, już po pierwszej aplikacji miałem spokój z potem na parę dni. Naprawdę polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią :)