Manicure hybrydowy- jak przedłużyć trwałość lakieru

Moje drogie, wręcz zasypujecie mnie pytaniami o lakiery hybrydowe oraz manicure hybrydowy, o to, jak go wykonać, ale także dlaczego lakier nie trzyma się na paznokciu tak długo, jak obiecuje producent. W końcu zebrałam się na to, by napisać jeden konkretny post na temat Waszych najczęstszych błędów oraz innych powodów dla których trwałość lakieru pozostawia wiele do życzenia.
Jak wiecie, moje doświadczenie z lakierami hybrydowymi jest całkiem spore, właściwie odkąd na rynku pojawił się Cosmetics Zone, odtąd wykonuję hybrydy. Będzie to już prawie 2 lata. Z góry informuję, że pracuję tylko i wyłącznie na tej marce, jestem z niej zadowolona w 100%, także wszelkie informacje odnośnie aplikacji tyczą się tylko i wyłącznie lakierów hybrydowych Cosmetics Zone. Miałam okazję wypróbować także BASE&TOP marki Ricco zakupiony w DCDPaznokcie, jednak produkt ten omówiłam w osobnym poście.

A zatem, poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania odnośnie manicure hybrydowego.


Dlaczego hybryda odpada? 
I tutaj pojawia się cały szereg błędów, które popełniacie wykonując manicure hybrydowy. Na dobry początek jeszcze raz przeczytajcie post o tym, jak poprawnie używać hybryd. Jeśli nadal nie uzyskałyście odpowiedzi sprawdźcie wszystkie poniższe opcje:

a) zużycie żarówek- żarówki należy wymieniać co najmniej co 6 miesięcy (zakładam, że wykonujecie hybrydy sporadycznie), sprawdzając przy tym rodzaj lampy i żarówek. Ja wymieniam żarówki częściej głównie ze względu na duże zużycie. Przy nowych żarówkach lakiery szybciej się utwardzają, co wpływa na jakość usługi. Natomiast przy starszych żarówkach czas utwardzania powinien być nieco dłuższy (ok. 3 minut na warstwę).

b)słabe zmatowienie płytki- matowienie płytki bloczkiem polerskim to podstawa trwałej hybrydy. Pamiętamy, by przetrzeć bloczkiem całą płytkę, także brzegi przy wale paznokciowym tak, by cała płytka paznokciowa przestała się błyszczeć. Po tym etapie płytkę odtłuszczamy Cleanerem oraz odpylamy szczoteczką lub pędzelkiem.

c)malowanie płytki z pominięciem wolnego brzegu- malujemy także koniuszek paznokcia na tzw. zakładkę. Zapobiega to wykruszaniu się lakieru, a także ułatwia pracę z hybrydami, które mają tendencję do kurczenia się.

d)zbyt gruba warstwa lakieru- manicure hybrydowy ma wyglądać jak naturalna płytka pomalowana lakierem. A zatem dwie cienkie warstwy lakieru kolorowego wystarczą. Im grubsza warstwa lakieru tym dłuższy czas utwardzania.  Gruba warstwa lakieru słabo przylega do płytki, w wyniku czego może dochodzić do odchodzenia lakieru od strony wolnego brzegu w kierunku macierzy płytki.
Jeśli nałożymy zbyt grubą warstwę lakieru, w miejscach w których lakier się niewystarczająco utwardził pojawią się pęcherzyki, które będą widoczne pod postacią takiej "bańki" pod hybrydą. Przy pierwszym uszkodzeniu nieutwardzony lakier wypłynie na zewnątrz, wpływając tym samym na trwałość lakieru.

e)działanie lampyw lampie 36 W każda warstwa utwardza się w ciągu 2-3 minut, w 9 W czas na utwardzenie każdej warstwy wynosi minimum 4 minuty. 

f)nierównomierna warstwa lakieru- przy malowaniu kciuka klientka zawsze zmienia ułożenie ręki przez co może dochodzić do zlewania się lakieru na pozostałych nieutwardzonych paznokciach w pobliżu wału paznokciowego. Najprostszym sposobem na wyrównanie warstwy lakieru jest wywrócenie dłoni na drugą stronę (tzn. płytka paznokciowa w dół, w stronę podłogi) na kilkanaście sekund. Oczywiście można także kciuki malować osobno. 

g)ważność lakieru- warto zorientować się jak długo lakier hybrydowy danej marki można przechowywać. Pamiętamy, by hybrydy trzymać w zaciemnionym miejscu w optymalnej temperaturze. Dużą tendencję do kurczenia się wykazują tzw. "stare" lakiery, których konsystencja jest znacznie gęstsza w porównaniu z nowym lakierem hybrydowym. 

h)cienka płytka paznokciowa- z doświadczenia wiem, że hybryda słabo przylega do paznokci z których ściągnięte zostały paznokcie żelowe. Warto zaproponować klientce vitagel lub fiberglass, który ułatwi regenerację spiłowanej płytki. 


i)chemikalia oraz woda z płynem- u mnie są to najczęstsze powody skrócenia trwałości manicure hybrydowego. Wiele razy robiłam hybrydy znajomej, która pracuje w gastronomii i nigdy, ale to przenigdy nie wytrzymały dłużej niż 2 dni. Jeśli klientka zgłasza się do nas na taki zabieg jak manicure warto zapytać, czy często i długotrwale moczy dłonie w wodzie z płynem lub środkach czyszczących, a następnie poinformować klientkę o prawidłowym zabezpieczeniu lakieru w powyższych przypadkach (rękawice, moje drogie Panie!). Środki te wpływają nie tylko na trwałość lakieru ale także ich wygląd- chemikalia powodują matowienie warstwy TOP COAT. 

j)odmoczona płytka paznokciowa- pamiętamy o tym, by po moczeniu skórek dokładnie osuszyć płytkę paznokciową. Najlepiej zrezygnować z opcji moczenia dłoni w misce na rzecz frezarki lub żelu do skórek. Ułatwią one pracę i skrócą czas zabiegu. 

Wskazówka: Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z manicure hybrydowym- zaproponujcie klientce darmową poprawkę lakieru. U mnie każda z Pań ma 2-tygodniową gwarancję trwałości lakieru. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że jeśli zastosowałyście się do powyższych zasad a klientce jednak wykruszył się lakier hybrydowy na jednym z paznokci to wina leży po stronie klientki. Nie bójcie się spytać klientki, czy przypadkiem nie uderzyła się w ten właśnie palec, albo czy nie moczyła dłoni w zlewie z dodatkiem płynu bez rękawiczek- tak najłatwiej skorygować wszystkie błędy.

Moje drogie, właśnie dostałam wiadomość od przemiłej przedstawicielki Cosmetics Zone odnośnie bazy BASE COAT. Pytałyście mnie, czy bazę przemywać czy też nie. Otóż zgodnie z informacją, którą otrzymałam- to, czy przemyjecie bazę Cleanerem czy też nie jest tylko Waszą indywidualną preferencją. Lakier kolorowy łatwiej nakłada się na przemytą Cleanerem bazę, gdyż nie rozlewa się on na boczne wały paznokcia, natomiast sposób aplikacji nie wpływa na jakość wykonanej usługi. Mam nadzieję, że teraz wszystkie Wasze wątpliwości zostały rozwiane :) 


Pamiętajmy o tym, by stosować się do zaleceń producenta lakieru :) 

Jeśli nadal macie pytanie odnośnie manicure hybrydowego, piszcie śmiało w komentarzach. Czekam na Wasze opinie odnośnie trwałości lakierów, a także innych produktów dostępnych na rynku kosmetycznym. 

Pozdrawiam :)

101 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że trzeba uważać na odmaczanie rąk podczas noszenia hybryd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie hybrydy strasznie niszczą płytkę paznokcia mimo, że są zdejmowane u kosmetyczki specjalnym preparatem to i tak są po hybrydzie strasznie miękkie i się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi powiedzieć, jak często korzysta Pani z usług kosmetyczki w zakresie manicure hybrydowego bądź też żelowego? Możliwe, iż Pani kosmetyczka za bardzo ściera płytkę bloczkiem polerskim przed nałożeniem hybrydy, a brak przerw pomiędzy zabiegami nie pozwala płytce się zregenerować. Czy Pani kosmetyczka widząc stan Pani paznokci po ściągnięciu hybrydy zaproponowała jedną z kuracji regenerujących paznokcie? Proszę przed kolejnym zabiegiem spróbować tzw. porcelany czyli Fiberglass, bądź kuracji Vitagelem i dać znać, czy problem nadal występuje. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ja mam pytanko czy płytkę paznokcia przebywa się cleanerem czy acetonem bo większość przebywa acetonem a pani pisze ze cleanerem to juz sama niewiem u mnie paznokcie z firmy kosmetics zone utrzymały się trzy dni i u przez pozostałych osób to samo wiec niewiem czy cos jest nie tak z tymi lakierami czy z założeniem ich prosiła bym o ODP .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Zaleceniem firmy Cosmetics Zone jest korzystanie z Cleanera, który prawidłowo przygotowuje płytkę paznokciową przed nałożeniem hybrydy. Aceton nie jest obojętny dla naszej skóry, stąd też jego wykorzystanie ogranicza się do minimum. Wiele osób w moim środowisku korzysta z Cosmetics Zone, ja również jestem bardzo zadowolona z jakości lakierów. Wczoraj ściągałam klientce hybrydy w idealnym stanie po 4 tygodniach :) Powyżej znajdują się wszystkie wskazówki odnośnie nakładania lakierów hybrydowych oraz błędów w ich wykonaniu. Jestem pewna, że jeśli sprawdzisz wszystkie opcje to znajdziesz przyczynę problemu z lakierami. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Witam, mam problem z białym kolorem z CZ, mianowicie, wiadomo by jego krycie było idealne daje 4 warstwy. Niestety pojawia się dość często bubel, że kolor się ścina. Z wierzchu twardy a pod spodem płynny. Nie mam pojęcia czego to może być wina, bo nakładam BARDZO cienkie warstwy aby się nie ściął, tak jak pani pisze, a i tak do tego dochodzi (i tak sprawdzam czy nic się nie zlało i pogrubiło przed włożeniem do lampy). Nie wiem czy to może być wina, że hybryda może być stara, choć niedawno co ją kupiłam, to daty ważności na pojemniczku nie ma, czy może wina żarówek w lampie, ale inne kolory takich rzeczy mi nie robią, tylko ten biały. No i jeszcze pytanie odnośnie topu. Czy Pani też zżółk w butelce?? Mam go 3 miesiące i jestem w szoku.. Przy wielu kolorach tego ni widać, ale przy frenchu niestety biel po topie nie równa się w ogóle bieli przed, a jak się nałoży 2 warstwę topu np na stemple przy frenchu to już w ogóle widać różnice. Co Pani mi poradzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Niestety u mnie biały kolor w trakcie robienia frencha zachowywał się tak samo, chociaż zawsze dawałam trzy warstwy. Ostatecznie wydłużyłam czas utwardzania każdej warstwy w lampie do 4 minut i dopiero po tym czasie się pięknie trzymał płytki i nie było problemu z płynną częścią. Po prostu bardzo długo się on utwardza. Jeśli chodzi o TOP to obecny mam już prawie pół roku i delikatnie zgęstniał, ale nie jest zażółcony. Generalnie TOP z CZ nie jest najlepszym produktem, chociaż pracowałam na dwóch innych markach i one szybciutko zżółkły. Polecam Pani kupić CND Shellac Top Coat, jest rewelacyjny, chociaż w cenie około 70 zł, zaś TOP z CZ zostawić sobie do ciemniejszych lakierów na których zażółceń nie widać. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Wiadomo, z reguły jest coś kosztem czegoś. Zgadzam się, że lakiery hybrydowe mogą mieć wpływ na płytki, no ale szybkość schnięcia nieporównywalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam ,ciesze się że natrafiłam na tak kompetentny blog dotyczacy lakierów CZ, po przeczytaniu wszystkich mozliwie popelnianych bledow nadal niewiem co u nas nie tak?;( lakier czesto odpryskuje na kilku paznokciach po dwoch trzech dniach;( siostrze ktorej trzymal zazwyczaj do dwoch tygodni rowniez zaczal sie gorzej sprawowac zawsze jakis paznokiec sie odkruszy;( dzisiaj lakier odkruszyl sie a spod koloru wyciąglam jakąs lepką substancje? Tj jakby baza wogole nie zlaczyla paznokcia z kolorem? Dotychczas nie przemywalam bazy poniewaz po trzyminutowym utwardzaniu i przemywaniu jej schodzila calkowicie z paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lepka substancja to najprawdopodobniej nieutwardzony lakier. Jeśli nałoży się go za dużo i nie utwardzi dostatecznie długo, a później nałoży się kolejne warstwy to lakier w formie płynnej nadal pozostaje pod warstwami hybrydy. Base Coat z CZ po przemyciu powinien pozostać na paznokciu w matowej formie, ale, jak już pisałam wyżej, bazy nie trzeba przemywać :) Jaką ma Pani lampę? Z mojej perspektywy wygląda to tak, iż albo ma Pani za słabą lampę i za krótko utwardza Pani poszczególne warstwy lakieru, albo warstwy te są zbyt grube i trudno je utwardzić. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dziekuje za szybka odpowiedz;) wiem o tej bazie pisala pani duzo razy podziwiam cierpliwosc;) ta substancja byla przezroczysta stad przypuszczenia ze to base coat dzisiaj sprobuje ja przemywac, lampe mam raczej dobra zarowki wymieniam co trzy miesiace, jedynie zastanawiam sie ze moze rzeczywiscie za grube warstwy lakirow nakladam,bede probowac do skutku, lakiery nakladam na kciuk utwardzanie a potem reszta paluszkow naraz i utwardzanie czy tak mozna czy musze kazdy osobno jesli chodzi o kwestie utwardzenia? fajnie jakby pani zamiescila filmik ze swojego nakladania hybryd CZ lub malowania wolnego brzegu plytki. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Witam .Pomóżcie.
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z paznokciami. Uczę się nakładania żelu. Wczoraj próbowałam sobie robić wszystko tak jak należy paznokieć wyszedł super, tylko jedno mnie zdziwiło po przemyciu cleanerem paznokcie zmatowiały dlaczego? proszę o poradę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam zestaw hybrydowy od allepaznokcie i lakier hybrydowy odchodzi cały. Odpada, jak odpadnie to jest taki paznokieć z lakieru :c czy robię coś źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAM DOKŁADNIE TO SAMO I NIE WIEM O CO CHODZI

      Usuń
    2. Ja mam z semillaca, i dzieje sie to samo. Lampa nowa, wszystko poprawnie wykonane, ale nie wiem o co chodzi. Moglam caly lakier sciagnac sama, bez wysiłku.

      Usuń
    3. Jesli uzywacie semilac 2w1 to z pewoscia on jest winowajcą. Mialam dokladnie to samo ale zmienilam baze-uzywam zwyklej semilaca, a to 2w1 jedynie jako top i wszystko sie dobrze sprawuje :)

      Usuń
  9. Witam serdecznie,
    Chciałabym prosić o małą podpowiedź dotyczącą wspomnianego "odpadającego lakieru hybrydowego"...
    Otóż od niedawna stałam się zwolenniczką manicure hybrydowego. Postanowiłam wykonywać go we własnym zakresie, zakupiłam wszystkie niezbędne do tego akcesoria. Manicure wyszedł bardzo ładny, jednak po 2 dniach lakier odszedł płatami z 9 paznokci, natomiast na jednym odszedł wraz z płytką paznokcia (był to ostatni paznokieć, z którego chciałam zerwać odchodzący lakier...). Przeczytałam wszystkie wcześniejsze komentarze, próbując znaleźć źródło błędu jaki popełniłam ale wciąż mam wrażenie, że zrobiłam wszystko jak należy.
    Używam lakierów firmy EM Nail.
    Odpadający lakier jest niczym w porównaniu z bólem związanym z uszkodzoną płytką...
    Nie chciałabym zrazić się tym jednym incydentem, stąd też proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu. Może marka lakierów jest nieodpowiednia? Dlaczego na innych paznokciach lakier odszedł nie pozostawiając po sobie szkód a na jednym zostawił takie uszkodzenia?
    Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli używam lakieru bazowego innej firmy przyczynia się on do tego, że lakier mi odpada już po dwóch dniach? dodam, że to lakier 2w1 top/base

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie lakiery 2w1 nie są dobrą inwestycją, z reguły dają bardzo ładne nabłyszczenie jako top, zaś jako baza po prostu się nie sprawdzają. Wszystkie inne możliwe przyczyny odchodzenia lakieru od płytki podane są powyżej. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Witam. chciałam się poradzić Pani w pewnej sprawie.mam lakiery z firmy CZ oraz semilac. już 4 raz zrobiłam sobie manicure hybrydowy, ale po dwóch dniach tak czy tak na którymś z paznokci mogę sobie oderwać kawałek hybrydy(dodam że zmywam rzadko, ale ostatnio pół dnia spędziłam ze środkami czystości w łazience, tak samo jak wiadomo- przy myciu się paznokcie mają styczność z wodą). ostatnio bardzo sie starałam by zmatowić też boki paznokcia , jednak nawet to nie poskutkowało. nie mam przetłuszczających się paznokci. używam bazy z CZ, moze to jej wina? albo topu (też z CZ) ? wydaje mi się że wszystko robię dobrze, i ostatnio robiłam sobie taki manicure 2 godziny, żeby wszystko było dopracowane. jednak jak widać się nie udało. może warto zmienić baze i top na semilac lub jeszcze lepsze firmy ? chociaż z opinii wielu pań, manicure z CZ trzyma im się spokojnie 2 tygodnie. już nie wiem co jest przyczyną, byłabym wdzięczna, gdyby Pani mi pomogła, dała jakąś wskazówkę... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dkladnie ten sam problem, uzywam lakierow z CZ, a juz na drugi dzien po wykonaniu manicure, lakier po prostu sam schodzi z paznokci lub tez bardzo latwo jest go zdrapac, sama nie wiem co moze byc przyczyna tak slabej trwalosci manicure :/

      Usuń
  12. Witam:)
    Od około pół roku robię sobie hybrydy (czasem częściej, czasem okazjonalnie, jak mam ochotę), są o niebo lepsze od zwykłego lakieru. Kupiłam zestaw startowy z CZ i ogólnie jestem z niego zadowolona tylko zauważyłam, że kolor z CZ od ostatniego użycia, jakiś tydzień temu znacznie zgęstniał. Był dobrze zakręcony i schowany w szafie. Czy mogę go jakoś rozrzedzić, czy to już jest jego definitywny koniec? Gęstszy nie jest zły ale jak zgęstnieje mocniej to już nie da się równo pomalować:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)Przed każdym użyciem najlepiej jest rozgrzać buteleczkę w ręce i dokładnie zamieszać. Do tej pory nie miałam problemów z gęstnieniem lakierów, więc też ich nie rozrzedzałam. Biel mi tylko lekko zgęstniała,a mam ją od jakichś dwóch lat, ale nadal mi się dobrze na niej pracuje. Nie słyszałam też o rozrzedzaniu lakierów hybrydowych, ale też nie szukałam takich rozwiązań. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Japoński świeżo po żelu.... Brawo, japońskiego nie wykonuje się po zdjęciu żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, już poprawiłam, dziękuję za uwagę :)

      Usuń
  14. Czy można zrobić peeling przed hybryda ? I np maskę ?czy za bardzo rozpulchni płytkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Jak najbardziej możemy zrobić peeling dłoni, pamiętając o tym, by był on drobnoziarnisty, zaś woda, w której płuczemy dłonie, była letnia. Po peelingu wystarczy dokładnie osuszyć dłonie i tyle. Najważniejszy, by zbyt długo nie moczyła Pani dłoni w wodzie, gdyż do miękkiej płytki lakier słabiej będzie przylegał. Ja zaś maskę na dłonie nakładam tuż przed malowaniem lakierem hybrydowym, jednak musi Pani pamiętać, by dokładnie zmatowić i odtłuścić płytkę. Maska ochroni skórę dłoni przed wysuszeniem w lampie, dlatego najlepiej jest nałożyć sporą ilość na skórę. Gruba warstwa maski i tak świetnie się wchłonie do końca wykonania manicure'u hybrydowego, a Pani zaoszczędzi czas nie musząc wmasowywać maski :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Witam, mam problem z brudnym nalotem na jasnych hybrydach. wyeliminowalam utwardzacz, lampy mam dwie i maja dobre zarówki, a lakier po tygodniu zachodzi jakby brudną mgiełką . pracuję na semilac i bluesky i nie mam juz pomysłu co jest źle:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier najwyraźniej w świecie żółknie, problem leży w doborze lakieru nabłyszczającego, czyli Topu. Tak, jak wspomniałam wcześniej,przyczyną może być także środek chemiczny z którym lakier ma częsty kontakt, w tym także środki do dezynfekcji. Pozdrawiam

      Usuń
  16. jaka moze byc przyczyna kurczenia sie topu? mimo, ze klade cienkie warstwy top dalej sie kurczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, w przypadku topu CZ bardzo cienka warstwa lakieru powoduje, iż po utwardzeniu lakier jest nierównomiernie rozłożony, co może wyglądać tak, jakby się kurczył. Szczerze mówiąc, ja nigdy nie szczędzę TOP-u z CZ. Inna sprawa, proszę o odpowiedź, czy TOP, który Pani posiada zgęstniał w pojemniczku i zaczął zażółcać lakier? Jeśli tak, oznacza to, iż należałoby go wymienić na nowy i problem powinien zniknąć. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Witam. Mam pytanie, co może być powodem powstawania bąbelków powietrza podczas malowania paznokci lakierem hybrydowym. Jak można się ich pozbyć z paznokcia. Dopiero zaczynam przygodę z hybrydą, i jak na razie jeszcze ani razu nie zrobiłam manicur który byłby bez zarzutuz tego powodu, ponadto lakier nierówno kryje. Używam produktów firmy semilac i robie wszystko zgodnie z instrukcją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :) Bąbelki powstają w wyniku nałożenia zbyt grubej warstwy, która nie zostaje w całości utwardzona w lampie UV. Rozwiązanie jest proste- proszę nakładać cieńsze warstwy, bądź dłużej utwardzać lakier. Wyciągnięcie dłoni z lampy w trakcie utwardzania również powoduje powstawanie pęcherzyków powietrza pod lakierem. Pozdrawiam

      Usuń
  18. Witam,
    stosunkowo od niedawna zaczęłam "bawić się" lakierami hybrydowymi. Mam baze, top i lakiery Semilac. Nakładam bazę, utwardzam w lampie a po wyjęciu dłoni na paznokciach mam "oka" jak z rosołu, robią się placki i część paznokcia pokryta jest bazą, część nie. Nie mogę znaleźć konkretnych informacji dlaczego tak się dzieje - tylko o wymieszaniu, wstrząśnięciu bazy. Udziela Pani dużo rad, stąd moja prośba o kolejną. Będę wdzięczna :)
    Pozdrawiam
    Kasis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, przypuszczam, że chodzi o słabe zmatowienie płytki. Proszę dokładniej matowić płytkę bloczkiem polerskim, aby cała płytka paznokciowa nie błyszczała się przed nałożeniem lakieru. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Witam. Czy uzycie TOP COATU jest konieczne? Czy pominiecie tego kroku moze skrocic trwalosc manicure?

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Mam pytanie: Robiłam u kosmetyczki akryle z hybrydą. Wszystko trzymało się idealnie. Jednak po jakimś czasie zdjęłam akryle i poprosiłam o zrobienie hybrydy na naturalnej płytce. Dodam, że akryle robiłam pierwszy raz w życiu, a swoją naturalną płytkę mam bardzo mocną. Niestety hybryda nie wytrzymała nawet jednego dnia- już wieczorem zauważyłam pęcherze. Kosmetyczka tłumaczyła, że powodem może być osłabienie płytki po akrylach. Po upływie kilku miesięcy i intensywnym odżywianiu paznokci postanowiłam spróbować jeszcze raz hybrydy. Tym razem paznokcie nie były niczym osłabione, były mocne i twarde. Niestety znów ten sam efekt. Dodam, że nie wszystkie odpadały. Dwa paznokcie na których były dodatkowe zdobienia farbką akrylową trzymały się dłużej. Czy przyczyną tak krótkiego trzymania sie hybryd jest zła technika/produkt czy może wina leży w mojej płytce? Co Pani sądzi na ten temat?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Czemu lakier hybrydowy peka? Czy moze byc to wina topu lub plytki? Zdarzylo mi sie tak na przedluzonych pazurkach na formie oraz na naturalnej plytce. Glownie byl to kolor bialy i szary. Dodam ze mam je od wrzesnia ubieglego roku i wczesniej nie mialam tego problemu. Niedawno wymienilam top coat. Ale nie na wsztstkich kolorach jest ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny opis, koniecznie muszę spróbować lakierów hybrydowych, dzięki za artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) może ktoś pomoże... dotychczas do malowania paznokci używałam bazy, topu oraz kolorków z semilaca. W tym tygodniu skusiłam się na zakup lakierów z Cosmetics Zone i pojawił się problem. Zakupiłam kolor biały, czarny oraz szary. Użyłam bazy i topu z Semilaca a kolorki z CZ i miałam ogromny problem z utwardzeniem lakierów kolorowych! W kolorówkach z Semilaca wystarczyła minuta i kolor był utwardzony (w lampie led 9w). Czy te kolory potrzebują dłuższego utwardzania? Jak zachowują się inne kolory z CZ? I ostatnie pytanko... pracując na lakierach Semilaca - po nałożeniu koloru- mogłam spokojnie przemyć je cleanerem i przejść do tworzenia wzorków rapidografem... jaki jest na to sposób w lakierach cz skoro nie mozna ich przemywac... :( bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam ;) mam taki problem, że gdy chce zdjąć hybryde acetonem to gdy zdejmuje folie paznokcie sa skrzywione i bardzo zakrzywione.Dlaczego sie tak dzieje ? Mam zly aceton czy może mam taka łytke paznokcia ? Choć dodam, że zawsze mialam twarde i ładne paznokcie .

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam ;) mam taki problem, że gdy chce zdjąć hybryde acetonem to gdy zdejmuje folie paznokcie sa skrzywione i bardzo zakrzywione.Dlaczego sie tak dzieje ? Mam zly aceton czy może mam taka łytke paznokcia ? Choć dodam, że zawsze mialam twarde i ładne paznokcie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam :) mam problem z ściąganiem hybrydy, a mianowicie gdy zdejme folie z paznokci z acetonem to paznokcie sa jakby wygiete, skurczone jakby, i nie wiem dlaczego sie tak dzieje .. Mam zły aceton czy moja plytka paznokcia jest taka ? Dodam ze poznokcie zawesze mialam grube, mozna i ładne ..

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam.mam taki problem.po nalozeniu pierwszej warstwy koloru,kolor po utwardzeniu zbiega mi sie,robia sie plamki tak jakby lakier byl polozony punktowo,pozostaje najczensciej na srodku a po bokach zostaje sam podklad
    ,jaki robie blad PROSZE O POMOC

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam korzystam z lakierow CZ, zakupilam caly zestaw. Niestety trwalosc lakieru nie jest zachwycajaca. Max hybryda trzymala mi sie 1 tyg ale juz wtedy bylo widac odpryski, czy to ze hybryda zaczela odchodzi czy to z boku z doolu czy gory. Przeczytalam Pani post jednak nie wykrylam bledu. Na poczatku myslalam ze to moze zbyt malo zmatowiona plytka jest problemem, jednak i poprawa tego nie pomogla. Aktualnie zastanawiam sie nad zmiana bazy z CZ na jakas inna firme (no. Semillac, Indygo), tylko zastanawiam sie czy to sie przyjmie i czy poprawi zywotnosc mojej hybrydy. Z gory dziekuje za kazda informacje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja rowniez mam problem z trwaloscia hybrydy. wydaje mi sie ze robie wszystko tak jak nalezy, ale zastanawia mnie jedno. ile powinnam trzymac paznkocie w lampie LED 6W? wydaje mi sie ze tu jest blad, trzymam jedynie 1 minute... moglby mi ktos doradzic?

    OdpowiedzUsuń
  30. Witan mam taki problem kupilam sobie zestaw startowy z semilaca pierwszy raz jak malowalam Paznokcie hybryda w lampie led 6v semilac to po 5dniach lakier mi schodzil platami myslalam ze to winna mojej tlustej plytki paznokcia wiec kupilam primer kwasowy z semilaca I pomalowalam Paznokcie hybryda kolejny raZ wszystko robilam zgodnie z instrukcja hybryde maM juz tydzien I 2dni wszystkie paznokcie oprocz kciuka trzymaja sie dobrze z Koncowki kciuka zeszedl mi troche lakier a nie powinien bo zabezpieczalam koncowke Paznokcia a na dodatek z calego kciuka paznokcia zeszedl mi platem Sam top jaki moze byc tego powod czyżby lampa byla by uszkodzona ?jest nowa czytałam o niej opinie ze jej dobra bardzo proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Mam problem z nakładaniem lakieru czarnego z firmy Semilac, on się po prostu po kilku dniach zaczyna łuszczyć... Można płatkami go zdejmować ;/ producent napisał mi, że jest on bardzo napigmentowany i powinnam nakładać cieńsze warstwy. Czy to jest rzeczywisty powód? drugim problemem były "brudne" paznokcie, ale już wyczytałam, że to wina chemikaliów... fakt, naczynia myję bez rękawiczek ;)

    PS. Bardzo fajny i przydatny wpis. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam.mam bardzo ważne pytanie. Dwa dni temu byłam u kosmetyczki (innej niż ostatnio) na ściągnięciu i założeniu nowych hybryd. To moje drugie. Kosmetyczka ściągając tamte przyłożył mi waciki namoczone jakimś płynem owinela folia i nowość trzymałam ręce pod lampa ,potem ściągnęła je. Dzisiaj mam dziwne uczucie pod paznokciami , nie ból lecz może delikatne niemal nieodczuwalne hmm szczypanie. Bardzo się przejmuje i nie wiem co zrobić. Mimo że nawet nie odczuwam bolu

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukam rozwiązania: dlaczego top matowieje po przemyciu cleanerem?
    Wcześniej tak się nie działo. Najbardziej widać na odcieniu czerwieni. Myślałam, że może za krótko utwardzam, ale po 5 minutach nadal to samo. Świetlówki powinny być ok. Używam lampy niedługo bo ok. miesiąca. Zauważyłam, że ów czerwień zostawia trochę koloru na waciku. Czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam ::D mam problem z usuwaniem hybrydy... używam bazy i topu semilac, lakiery mam te tańsze.... otóż jasne kolory (jasny róż, beż itd) schodzą bez problemu. Schody zaczynają się przy kolorach ciemny niebieski i fiolet. Gdy po moczeniu w acetonie wogóle nie miękną i nie mogę ich usunąć z paznokcia..... co robić???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nalezy najpierw spiłować top pilnikiem i potem zapakować paznokieć w folię z acetonem. Przy ściąganiu folii najlepiej robić to po kolei tzn. Sciągnąć folie np. z kciuka i zeskrobać lakier do końca, następnie brać się za następny paznokieć. Mam nadzieję, że to pomoże :)

      Usuń
  35. Witam :D mam problem z usunięciem hybrydy.... bazy i topu używam semilacc a lakiery z niższej półki..... otóż gdy maluje jasnymi kolorami np. beżem to dobrze schodzi z paznokcia. Problem pojawia się gdy używam ciemnych intensywnych kolorów np. ciemny niebieski, fiolet. Po namoczeniu w acetonie wogóle hybryda nie mięknie i nie moge jej usunąc... jedynym wyjściem usunięcia jest całkowite spiłowanie hybrydy, nie chce tak robic bo bardzo sie uszkadza płytka.... pomocy, co robic???

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam ::D mam problem z usuwaniem hybrydy... używam bazy i topu semilac, lakiery mam te tańsze.... otóż jasne kolory (jasny róż, beż itd) schodzą bez problemu. Schody zaczynają się przy kolorach ciemny niebieski i fiolet. Gdy po moczeniu w acetonie wogóle nie miękną i nie mogę ich usunąć z paznokcia..... co robić???

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem manicurzystką i wykonuję hybrydę różnych firm od kilku lat
    Z moich doświadczeń wynika,że trwałość lakierów hybrydowych zależy głównie od jakości produktów oraz czasu utwardzania w lampce (nie może byc krótszy niż 2-3min)Najlepiej sprawdzily się lakiery firmy Semilac,Elarto Niekorzystnie wypada sławny Shellac,który jest bezpieczny dla paznokci i szybko się ściąga ale nie jest trwały w przypadku miękkich i cienkich paznokci Poza tym mają słaby wybór kolorów i zeby uzyskać dobre krycie trzeba malować 3 lub nawet 4 razy
    Oczywiście,ważne jest jak klientka dba o ręce po zabiegu Jesli non stop sprząta,szoruje przy uzyciu detergentów,bez używania rękawiczek,to powinna sobie hybrydę odpuścić bo szkoda jej paznokci ,pieniędzy i czasu manicurzystki Odradzam yez skubanie,dłubanie i odrywanie lakieru mechanicznie,bez użycia acetonu Takowy można juz kupic w drogerii Niestety,często zdarza się ze pani dama zniszczy sobie paznokcie,a potem obwinia firmę,kosmetyczkę itd lub toni antyreklamę metodzie hybrydowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Shellac jest zdecydowanie przereklamowany. Na dodatek nie jestem kompletnie zadowolona z pędzelka, który jest kompletnie niepraktyczny. Wiele tańszych lakierów ma lepszą trwałość :)

      Usuń
  38. Czy moge domalowac kolejna warstwe na gotowych juz hybrydach gdyz kolor wyszedł "niejednolity" m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli po nałożeniu TOP-u zauważyła Pani, że kolor jest niejednolity, można delikatnie zmatowić warstwę TOP-u bloczkiem polerskim, nałożyć jedną warstę koloru i ponownie pokryć TOP-em, jednak należy pamiętać o tym, by warstwy były cienkie :)

      Usuń
  39. Hej, mam jedno pytanie, od długiego czasu wykonuję sobie sama manicure hybrydowy i żelowy, jednak po ostatnim razie moje skórki napuchły, stały się chropowate i strasznie swędzą, nigdzie nie nadlałam skórek, za bardzo tez nie zmatowiłam ani nic z tych rzeczy. Nie wiesz może co mogło być takim efektem? Bardzo prosze od odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do działu PAZNOKCIE- CHOROBY PAZNOKCI.

      Usuń
    2. To uczulenie,na składniki

      Usuń
  40. Mam nowa lampe UV, wszystko dziala, ale w ogole nie chce utwardzic lakieru !! Czego moze byc to przyczyna ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam calkiem nowa lampe UV, probowalam na rozne sposoby pomalowac paznokcie, ale za kazdym razem lampa nie utwardza lakieru. Czego moze byc to przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiesz juz czego to byla wina?? Bo ja mam ten sam problem, ja chyba stawiam na lampe-choc tez kupilam nową!!

      Usuń
  42. Czy baza&top w jednym z Semilaca może skrócić trwałość hybryd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy trzeba przemywac kazda kolejna nakladana warstwe harda??

      Usuń
    2. czy po nalozeniu harda trzeba przemywac kazda kolejna nakladana jego warstwe? jezeli np naklaDAM 3warstwy cienkie lub 2 to po kazdym nalozeniu trzeba przemyc clinerem tak?

      Usuń
  43. Witam panią. Mój problem polega na tym że po dwóch dniach od nałożenia hybrydy pęka lakier wszerz czasami w kilku miejscach a to wygląda tak jak by był pęknięty sam lakier pod topem. Czy jest jakieś wytłumaczenie na to? Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam, robię sobie sama hybrydy i mam pewien problem otóż gdy nakładam niektóre kolory z CZ, to one się kurczą zanim włoże je do lampy, co może być tego przyczyną? Dodam, że płytka jest zmatowiona odtłuszczona i polamowana bazą z tej samej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje mi się, że ważny jest lakier o dobrej jakości. Ja robię u mojej kosmetyczki hybrydy lakierem Makear i trzymają mi się paznokcie do 6 tygodni. Nie kruszy się i nie niszczy płytki paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam problem z hybrydami- zakupiłam zestaw startowy z NeoNail, lampa led9w,baza,top,lakiery i reszta akcesoriów. Wcześniej paznokcie robiłam u kosmetyczki,teraz zaczęłam sama. Jednak pomimo zmatowienia i odtłuszczenia płytki i nakładania cienkich warstw hybryda jest miękka. Jeśli wbiję w nią paznokieć,to na hybrydzie robi się odcisk,który po chwili znika. Wiem,że hybryda nie jest tak twarda jak żel,ale chyba tak nie powinno być. Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  47. zgodze się co do lakierów MakeAr ,ze sa bardzo trwałe . Ja miałam je 5 tygodni i zmyłam z tgo względu ze mi sie kolor znudzil i zrobilam sobie inną serię , top no wipe cat eye ,W dodatku maja bardzo ciekawa palete kolorów , z 300 gdzies kolorów

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak uratować paznokieć ? Dziś miałam robioną hybrydę i wracając do domu zauważyłam że na jednym paznokciu zmatowiaładnie i zrobił się nalot lekko czarny (może wina jak ubierałam bluzę) help

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam! Czy to normalne ze hybrydy odpadaja po pracy w rekawiczkach?

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam czy mozna na top nałożyć ponownie lakier hybrydowy gdy chcemy dokonać korekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Dobrze byłoby zmatowić delikatnie stary TOP bloczkiem polerskim i oczyścić płytkę Cleanerem, a następnie nałożyć cienką warstwę lakieru w celu skorygowania koloru i ponownie TOP.

      Usuń
  51. Witam czy mozna na top nałożyć ponownie lakier hybrydowy gdy chcemy dokonać korekty?

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam. Mam taki problem. Mianowicie, kiedy przecieram cleanerem czy to lakier hybrydowy czy żel wykończeniowy sciera się razem z cleanerem. Nie jest to wina lampy bo wlaanjer zmienilam na nową. Lakiery i żele tez sa nowe...

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam mam lampę uv 36 wat do hybryd i mam problem bo jak nałożę pierwszą warstwę topu i utwardze po 2 minutach jest nadal klejacy dopiero po przemyciu cleanerem utwardza się i tak samo z kolorowymi lakierami a uzywalam różnych firm czy to wina lampy?czy żarówki do wymiany?a jak juz zrobię to po dwóch dniach mi schodzi cala warstwa z paznokcia platami czy moze zle cos robię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, że lakier pozostawia warstwę dyspersyjną (lepką, tylko monofazy, czyli lakiery 3 w 1 nie pozostawiają warstwy dyspersyjnej. Lampa jest jak najbardziej odpowiednia, proszę sprawdzić inne przyczyny odchodzenia lakieru, które opisałam w poście powyżej.

      Usuń
  54. witam ;)
    a ja mam pytanie. Jak mozna utwardzic hybryde? chcialabym zapuscic dluzsze paznokcie. a nawet z hybrydą moje cienkie paznokcie są lamliwe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy to możliwe ze kot podczas zabawy porysowal mi hybryde na paznokciach czy była zbyt miękka i dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  56. hej :) mam pytanie, używam od niedawna hybryd z firmy AR style i mam pytanie, czy można bazę przetrzeć cleanerem, żeby nałożony lakier nie rozlewał się na boki? czy jednak trzymać się tego, że na lepką warstwę powinno się nakładać kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam mam taki problem. Matowie pasnokcia bloczkiem polerskim dokladnie rowniez boki, nakladam Primer dla odtluszczenia plytki paznokcia potem baza, kolor, top. Utwardzam 3 min w lamie UV36w jednak po ok 1-2 dniach hybryda odchodzi płytami.probowalam juz roznym marek... nawet semilac sie nie trzyma. Nadmienie, ze na zelu wszystko jest ok. Trzyma sie i nie odchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  58. Pracuje w branży gastronomicznej. Po zrobieniu sobie manicure hybrydowego paznokcie odpadły mi po kilku godzinach mimo że pracowałam w rękawiczkach gumowych. Natomiast koleżanka z pracy zrobiła się u kosmetyczki hybryde która trzyma się jej już 3 tydzień. Jak to możliwe? Co robię nie tak? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam. Mam problem. Gdy zmatowie plytke, przemyje cleanerem plytke paznokcia nakladam baza a ta baza normalnie mi odchodzi od brzegow, nawet jeszcze nie jest wlozona do lapmy. Claner i baza sa to firmy z Semilac. Date waznosci mam dobra probowalam juz wszystkich sposobow.. prosze mi pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam, piszę do Was o radę bo wujek google nie ma wystarczającej recepty na mój problem, dlatego też ostatecznie zwracam się z prośbą o pomoc tutaj. A mianowicie niedawno zainwestowałam w zestaw firmy semilac, w niedziele nałożyłam po raz drugi hybrydę, która najzwyczajniej w świecie mi popękała, zresztą tak jak to było i poprzednim razem :/
    Nie używam primera gdyż podejrzewam, że problem nie tkwi w "przyczepności" tylko w elastyczności moich paznokci, które się nazbyt wyginają i przy tym pęka mi hybryda. Dla przykładu paznokcie w kciukach i małych palcach są w stanie nienaruszonym natomiast reszta to katastrofa! Błagam o jakąś radę bo już nie wiem czy lakiery semilaca (ja mam 105) są słabe jakościowo tj. zbyt mało elastyczne czy po prostu hybryda nie jest dla mnie i muszę pożegnać się z pięknymi pazurkami :( Za pierwszym razem zmyłam lakier po 6 dniach bo już patrzeć na niego nie mogłam, za drugim razem nakłałożyłam bardzo cienkie warstwy wręcz prześwitujące i najchętniej już bym go zmyła... Ostatecznie myślę o semi hard - uważam że to już jedyny ratunek. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na rady.

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam chybryda na moich paznokciach ściera się na końcòwkach jaką może być przyczyna

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam chybryda na moich paznokciach ściera się na końcòwkach jaką może być przyczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.
      Proszę o konkretniejszą informację- będzie mi łatwiej udzielić Pani odpowiedzi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  63. Witam,

    Jeszcze nigdy nie robiłam hybrydy, mam wprawę tylko w akrylu, ale to piłowania...... Mam pytanie, Lampa UV LED 9W Semilac utwardzi mi lakier 3w1 np. cosmetics zone?
    Dziękuję
    Natka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, utwardzi. Proszę jednak pamiętać, że trwałość lakierów 3 w 1 jest stosunkowo mniejsza niż standardowych lakierów hybrydowych z użyciem Base Coat i Top Coat- w praktyce żadna monofaza nie wytrzymała mi na płytce paznokciowej dłużej niż 10 dni. Polecam Pani zakup typowych lakierów hybrydowych, dobrej bazy i topu, a kolorków np. z semilaca czy cosmetics zone w niższej cenie, często dostępne są też małe pojemności lakierów- niewielkim kosztem uzyska Pani szeroką gamę kolorów, a i trwałość będzie o wiele większa. Jeśli pracuje Pani w gabinecie i na początku przygody z hybrydą nie chce Pani spotkać się z reklamacjami to polecam użyć lakierów z serii Hard Semilaca ( mleczny gęstszy i przebijający przez lakiery, ale idealny do nadbudowania płytki/ clear rzadszy i nadający się do każdego lakieru)na bazę hybrydową, zagwarantuje to wysoką trwałość lakieru, a w momencie, w którym poczuje się już Pani pewnie z hybrydami będzie można z niego zrezygnować.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  64. Jak sama robie hybryde to wyglada to zupełnie inaczej niz u kosmetyczki. Tzn. Jakby pojawialy sie takie waly, nie wyglada ona zbyt "gładko". Robie wszystko dokladnie jak opisałaś. Co jest nie tak??

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam,
    dopiero zaczęłam swoja przygodę z lakierami hybrydowymi, zaopatrzyłam się jak na początek w zestaw z Semilaca z mini lakierami i lampą LED 24W.
    pierwsza własna hybryda zrobiona w sobotę krok po kroku z filmikiem, bardzo ładnie się trzyma i nie narzekam:)
    ale mam pytanie z gamy pilników do paznokci - do nadania kształtu naturalnej płytce paznokcia jakiej gradacji powinnam użyć? i jakiej do zmatowienia TOPu przy ściąganiu hybryd?
    Kolejne moje pytanie czy np co 7 dni można 'odświeżyć' hybrydę? znaczy się zmatowić TOP i np. nałożyć dodatkowo syrenkę czy cyrkonie i ponownie utwardzić nie zmieniając lakieru i nie ściągając hybryd ?
    Czy używanie Bondera/Primera jest konieczne i czy ma jakiś pozytywny wpływ na paznokieć?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam. Mam kulka pytan na wstępie napiszę że jestem zaopatrzona w zestaw z Semilaca z Lampa Led 24W i lakierami mini. Pierwsze pazurki wyszły naprawdę fajnie, mam już je tydzień, nie odchodzą, nie rolują się pomimo tego że nie traktuję ich delikatnie nie używam rękawiczek do mycia.
    Chiałabym się zapytać czy po tygodniu można zmienić hybrydy lub odświerzyć matując top i dodajac np syrenkę i malujac ponownie topem?
    I takie drugie nurtujące mnie pytanie: jakich pilników/o jakiej gradacji/ powinnam używać do naturalnej płytki do skracania i do nadawania kształtu.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
    Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.
      Oczywiście można hybrydę odświeżać w miarę potrzeb, o ile odrost nie jest szczególnie wyraźny. Co prawda jeszcze nie spotkałam klientki, która przychodziła by na odświeżenie hybrydy, z zasady starą warstwę hybrydy po prostu się ściąga i na nowo opracowuje paznokieć, jednak na moim przykładzie- nie wyobrażam sobie mieć takich samych paznokci dłużej niż tydzień, od 5 lat robię hybrydę i co rusz bloczkiem polerskim matuję top i coś wtapiam albo maluję :) Jeszcze nie miałam sytuacji, żeby trwałość zmalała, jedynie po pewnym czasie jest widoczny odrost i wtedy wymaga to zdjęcia hybrydy. Jedyny minus zdobień typu syrenka czy chrom to niestety ich ścieranie na wolnym brzegu paznokcia, jeśli zaś chodzi o cyrkonie to te większych rozmiarów często gubię przy myciu włosów ;)
      Do naturalnej twardej i zdrowej płytki polecam pilnik 100/ 180, przy bardzo delikatnych płytkach 240 też jest jak najbardziej odpowiednie.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  67. A ja robię wszystko tak jak napisałas , krok po kroku a mimo to lakier hybrydowy odkleja sie. Tylko nie całośc ale kawałki ;/ Nie wiem czy to wina słabego topu ? Mam baze i top z firmy pierre rene ? juz sama nie wiem co robić zeby bylo dobrze i dlugo sie utrzymywało. Kolezanka gdt robila mi u siebie hybrydy trzymaly sie z miesiac i bylo wszytsko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam,
    Kupiłam niedawno lampe 36 wat 12CCFL 24 Led)i nie moge w niej utwardzic żelu.. Mam żel jednofazowy z neonail nakladalam cienka warstwe na odtluszczone paznokcie niby wszystkobjak powinno byc..trzymalam nawet 5min i nie chce sie utwardzic.. czy to moze byc problem z lampa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.
      W jaki sposób reaguje żel po próbie utwardzenia w lampie? Czy po jego przemyciu zostaje cienka warstwa na paznokciu czy zmywa się w całości przy użyciu Cleanera? Czy tworzy się warstwa dyspersyjna? Lampa, którą Pani posiada z zasady powinna pełnić swoją funkcję jeśli chodzi o żele Neonail- przetestowane przeze mnie zresztą wielokrotnie. Proszę o kontakt poprzez e-mail wraz ze zdjęciami, postaram się znaleźć przyczynę problemu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Podziel się swoją opinią :)